bak bayağının anlamını bilen biri ;_; gerçi bakmış ama olsun sdkjfhskjfhsf demek istediğin şu yukarıdakilerden biriyse bayağı yazacaksın ama "bayağı iyi" denmez saçma yani "baya iyi" diyeceksin #soran :d
@Noxex Harbiden nereden bunları öğrendik merak ettim ben de bayağı iyi diye yanlış biliyor muşum vay anasını :D sosyal medya ve batı özentiliği türkçemizin ırzına geçti resmen
kim olduğu bilinmez biri seni sapık sansa nolcak ki takma xd (sanmadım. s) bana ulaşmak isteyenler -ki genelde sapık oluyo ksjfdhksjdff sorularıma yazıyo çoook soracak bişi hissedersen oradan ulaşabilirsin sende ama benim bildiğimi nette aratarak bile bulabilirsin bence xd
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Doğrusu bayağı olsa da, inatla baya yazıyorum ben. Kurtulamadım şu hatadan bir türlü...
Ben çok takarım ya şu yazım yanlışlari olayına. Bir de ödev bu. Ödevi veren hoca da takıntılı oluncaa
bayağı iyi bayağı aşağılık pespaye basit adi amiyane banal demekmiş :/
Anlamadım
Smksjd
bak bayağının anlamını bilen biri ;_; gerçi bakmış ama olsun sdkjfhskjfhsf demek istediğin şu yukarıdakilerden biriyse bayağı yazacaksın ama "bayağı iyi" denmez saçma yani "baya iyi" diyeceksin #soran :d
bayağının anlamı aşağılık pespaye basit adi amiyane banal kötü bir anlamı var
evet işte bunu diyorum bende bayağı denmez ayrı bi kelimedir türkçe öğretmenleri kim bunların bu yaşa nasıl gelmişler ya
@Noxex Kim soktu aklımıza bunları harbiden ben de bayağı iyi diye biliyordum ilginç :/
@Noxex doğru söylüyorsun reis bayâ iyi olacak doğrusu aklımıza yalan yanlış bilgileri doğru diye doldurmuşlar
yazıklar olsun. s bende merak ediyorum gerçekten üzücü durum
savunuyolar bi de çoğunluk diye kız onlara inancak xd
@Noxex Harbiden nereden bunları öğrendik merak ettim ben de bayağı iyi diye yanlış biliyor muşum vay anasını :D sosyal medya ve batı özentiliği türkçemizin ırzına geçti resmen
evet o anların için bi utanç-saygı duruşu alabiliriz ksjfhkjsdfsdf artık bir adım daha öndesin :d
umarım baya iyi yazarsın soran kişisi :(
@Noxex Türkçenin ruhuna el fatiha bilgilendirdiğin için sağ ol kardaşım benim :D https://www.youtube.com/watch?v=aPwyigqzcGY
eyw
@Noxex Türkçe mi okudunuz helal olsun bilgili bir aplaya benziyorsunuz :D
ufaklıktan beri ilgim çoktu ondan olabilir okulda gördüklerimle araştırdıklarımla, en sevdiğim derslerdendi ve inek denebilecek bi öğrenciydim :dd
@Noxex İyiymiş merak ettiğim bir şey olursa size özelden yazabilir miyim :D
yazamazsın kapalı
@Noxex yok yani sapık falan değilim ben bilen bilir bu sitede sadece bilgi için :D
sapıksın demedim ki mesaj kutum kapalı ondan. zaten sapık olsan da sorun değil engel butonu var sonuçta
@Noxex Yok reis yanlış anlaşılma olmasın diye belirttim herkes beni tanımayabilir yani o sebeple dedim
kim olduğu bilinmez biri seni sapık sansa nolcak ki takma xd (sanmadım. s) bana ulaşmak isteyenler -ki genelde sapık oluyo ksjfdhksjdff sorularıma yazıyo çoook soracak bişi hissedersen oradan ulaşabilirsin sende ama benim bildiğimi nette aratarak bile bulabilirsin bence xd
@Noxex Yok onun farkındayım da bazen nette aradığımız şeyleri bulamayabiliyoruz o sebeple bilgili bir ablaya benzediğin için böyle dedim :D
teşekkürler
tdk de bayağı diye geçiyor diğerlerine bakma
İyi eklenince bie değişim olmaz herhalde degil mi
yok hayır da niye dislike attın
Baya iyi diye yazılır.
Eee herkes farklo diyor arkadas, bayağı iyi dediler yukarıda. Ödev yapıcam beni hoca ile uğraştırmayın emin olan yazsın lütfen😂
Birisi bana böyle söylese "Ne Diyorsun Anlamadım" derim. Söyleyiş tarzına bak çok saçma
Bayağı iyi diye yazılır
Aşağıda ki arkadaş farklo demiş ama. Ödev yapıcam ciddiye alin lütfen
Baya diye bir kelime yok. Bayağı kelimesinin söylenişini yanlış anlıyor çoğu insan
Bayağı iyi, diye biliyorum
baya
Niye herkes farklo diyor
bayağı ayrı anlamlıdır baya ayrı senin işine yarayan "baya" kelimesi
Türkçe bilmiyolarsa öğreteyim -_- bana güven
Hahaha😂😂
Ya şöyle. Bir video var ve buna tepki olarak baya iyi demem lazım ya da bayağı iyi iste nasıl yazılır. Tepki olarak
baya iyi diyeceksin işte... bayağı kelimesinin yanına iyi kelimesi bile olmaz zaten saçma bi anlam çıkıyo
Sen hariç herkes bayagi diyor
bildiğimden şüphem yok
İçinden nasıl gelirse ya
Bayağı iyi
Bayağı yazılır