Biraz empati duyguları zayıftı, kötü insanlar olduklarını düşünmüyorum ama herkesin kendileri kadar zengin olmadığının farkında değil gibilerdi. Bazıları hayatım garanti altında zaten rahatlığındaydı onlar genelde boş yapıyordu, bazıları da çok çalışırdı. Bir çocuk vardı çözemediği soruları bana getirirdi, çok zengin bir çocuktu ama zerre kadar egosu yoktu. Ben cidden parasıyla birini aşağılamaya çalışan 1 kişi bile görmedim, bu tür davranışlar zenginlerde değil sonradan zengin olmuş görgüsüzlerde oluyor bence.
Okulla ilgili yapılan dizilere baksak zengin olup kolejde okuyanlar hep belalı hep egoist tipler. Bu kadar yanlış anlatılmamalı o zaman. Değil mi? Ben zengin değilim. Orta halli bir ailenin çocuğuyum. Düşünüyorum ki zengin bir ailenin çocuğu olarak doğsaydım elimdeki zenginliklerle mutlu olurdum ama hazır olanı yeme derdinde olmak yerine bir şeyleri kendi başıma başarmak için çalışırdım da sanırım. Sürekli hazır olan zenginliği tüketerek yaşayamazdım diye düşünüyorum. Tabi paraya da ihtiyacımız çok maalesef. Halk olarak da paraya ihtiyacımız çok... :)
Dediğim gibi bazıları gerçekten kendi bir şey başarmak istiyordu, bazıları da çok tembeldi. Fakir olduğu hâlde tembel olan insanlar da olduğu için aileden zengin birinin çalışmaması normal görüyorum. Bizim okul öğrenci alırken biraz daha seçiciydi o yüzden dizilerdeki gibi tipler asla olamaz diyemem ama hepsinin öyle olmadığını çok rahat bir şekilde söyleyebilirim.
Öyleler. Dizide egolu züppe oluyorlar sonra ne hikmet ise fakir birine aşık oluyorlar birden sevgi pitircigi oluyorlar. Değişim bu kadar basit mi? Şımarık ve züppe oluyorlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Liseyi kolejde okudum hiç öyle züppe insan görmedim.
Gözlemlerini anlatsana. Dinlemek isterim.
Biraz empati duyguları zayıftı, kötü insanlar olduklarını düşünmüyorum ama herkesin kendileri kadar zengin olmadığının farkında değil gibilerdi. Bazıları hayatım garanti altında zaten rahatlığındaydı onlar genelde boş yapıyordu, bazıları da çok çalışırdı. Bir çocuk vardı çözemediği soruları bana getirirdi, çok zengin bir çocuktu ama zerre kadar egosu yoktu. Ben cidden parasıyla birini aşağılamaya çalışan 1 kişi bile görmedim, bu tür davranışlar zenginlerde değil sonradan zengin olmuş görgüsüzlerde oluyor bence.
Okulla ilgili yapılan dizilere baksak zengin olup kolejde okuyanlar hep belalı hep egoist tipler.
Bu kadar yanlış anlatılmamalı o zaman. Değil mi?
Ben zengin değilim. Orta halli bir ailenin çocuğuyum. Düşünüyorum ki zengin bir ailenin çocuğu olarak doğsaydım elimdeki zenginliklerle mutlu olurdum ama hazır olanı yeme derdinde olmak yerine bir şeyleri kendi başıma başarmak için çalışırdım da sanırım. Sürekli hazır olan zenginliği tüketerek yaşayamazdım diye düşünüyorum.
Tabi paraya da ihtiyacımız çok maalesef. Halk olarak da paraya ihtiyacımız çok... :)
Dediğim gibi bazıları gerçekten kendi bir şey başarmak istiyordu, bazıları da çok tembeldi. Fakir olduğu hâlde tembel olan insanlar da olduğu için aileden zengin birinin çalışmaması normal görüyorum. Bizim okul öğrenci alırken biraz daha seçiciydi o yüzden dizilerdeki gibi tipler asla olamaz diyemem ama hepsinin öyle olmadığını çok rahat bir şekilde söyleyebilirim.
Öyleler. Dizide egolu züppe oluyorlar sonra ne hikmet ise fakir birine aşık oluyorlar birden sevgi pitircigi oluyorlar. Değişim bu kadar basit mi?
Şımarık ve züppe oluyorlar
Tanık oldun mu ya da şahit oldun mu?
Hiç Zengin arkadaşım olmadı bilemiyorum
Öyleler.
Gözlemledin mi? Anlatır mısın merak ediyorum da.
Artis egolu kendini birşey sanarlar.
Dizilerdeki gibi o zaman tam olarak.
Aynen.
Hayatta amaçları sadece eğlenmek mi?
Yani arabada kafede karı kızla.
Aynen
Kıskançlıktan ya da çekememekten dolayı sormuyorum yanlış anlaşılmasın.
Gerçekte nasıl bu durumlar?
Fazla şımartılırlar alt tabaka ile arkadaşlık zor
Olanı da var olmayanı da
Zengin arkadaşım yok ama öyledir herhalde