Kpss ye az kaldı nasıl motive olup çalışıyorsunuz?

Ya ben bi türlü daha başlayamadım bile. Sınıf öğretmenliği okuyorum. Ve gk gy, eğitim bilimleri, alan bilgisi var bi sürü ders ve konu var ve benim hiç hevesim yok çok ağır geliyor tüm konular birikmiş başlasam da bitmez. Ki baslayamiyorum bi türlü yapamıyorum ya ev ortamında çalışamıyorum bize yakın kütüphane de yok. Çalışan varsa nasıl çalışıyor, programı nasıl anlatabilir mi? Öğretmenlik bitirenler veya okuyanlar...
Şimdiden teşekkürler 🤗😊😊😊
Kpss ye az kaldı nasıl motive olup çalışıyorsunuz?
Cevapla