Sevgilim yok. Evde 7 saat Kpss çalıştım, doğru yoldayım değil mi?

Okulda kursta tipimden midir nedir erkekler uzak durdu arada birkaç kişi çıktı eve atma amaçlı o kadar evde 7 saat kpss çalışıyorum kariyer hırsım var doğru yoldayım dimi
Sevgilim yok. Evde 7 saat Kpss çalıştım, doğru yoldayım değil mi?
Cevapla