Masimi almama 5 gun var patronum para yatirmis şahsi hesabindan dün sizce neden?

Sordum... bey iyi akşamlar. şu an farkettim sizden dün hesabıma 500 tl yatmış. Bir yanlışlık mı oldu acaba? Yazdim oda yanlislikla para gonderilmez yazdi. Bende şoyle yanit verdim Anlamadığım için paylaşmak istedim. Sistemı tam olarak bılmıyorum, ve anlamaya calısıyorum. :) yazdım. Daha yeni basladim işe cumartesi tam 1 ay olucak fakat masimi almama 4 gun varmis işe girdikten 13 gun sonra sirket hesabindan 1200 yatirdi 12 gün sonrada yani dün şahsi hesabindan 500 tl yatirmis 2900 aliyorum bana oylesine elden parada veriyor kabul etmiyorum zorluyor kandilde vermisti
Masimi almama 5 gun var patronum para yatirmis şahsi hesabindan dün sizce neden?
Cevapla