Çok param olsa ata sporumuzun makinelerinden bir flo kurardım kendime :))) kadın girişimci olarak fena bir iş sayılmaz. Vinçler, kepçeler, ekskavatörler falan iyi para var saatlik çalışan bu makinelerde 💰
Ticaret yapma imkanınız olsa hangi iş koluna yönelirdiniz?
Ben karar veremiyorum hiç ya. Ticari zekâm yok sanırım, ben öyle diyorum. Bazen küçük incik boncukcu açarım diyorum, bazen tekel bayi açıp akşama kadar otururum ya da benzin istasyonu. Aman harbiden çenemi yordu. :) :)
Avmlerde zor olabilir ama ana yol güzergâhı üzerinde olmayan yerlerde açmaya çalışırsan bizim oralarda basit. Cami veya okul gibi yerlere de yakın olmaması gerekiyor da torpili olan yapabiliyor.
SpaceX gibi uzaya uydular gönderir.. semantik web ve blok zinciri üzerine kripto ticaret big data sirketi kurardim.. sonra merkezi olmayan bütün veriler icin interaktif algoritamalar gelistirir bütün hesaplara girerdim.. sonra mekatronik yapay zekalı terminatörler geliştirp biyolojik tür insanlığı yok ederdim.. birinin bunu yapması gerekiyor sonuc olarak dunyanin uzay zaman ve kutle yercekimi kaynak bakimindan 7.5 milyar kisi ekolojik dengesine cok fazla zaten... yeni bir sibernetik chipli tür gelistirme ciftlikleri kuru yeni bir uygarlık kurardım gelecek heyecan verici...