Dgs'ye kaç ay çalıştınız kaç puan aldınız?

4 ayım var yeter diye düşünüyorum 300-310 puan civarı için. Siz kaç puan aldınız ne kadar çalışıp?
Dgs'ye kaç ay çalıştınız kaç puan aldınız?
Cevapla