Merhaba arkadaşlar? sadece okuyan ayt ve tyt sınava giren kişiler ve öğretmenler baksın?

merhaba arkadaşlar ayt ve tytye 82 gün kaldı şimdi başlasam yine akılda bir şeyler kalır mı ayt ve tytye girdiyseniz zor mu
-arkadaşlar deneme de boş bıraktığımızda puan yükseliyor 1 yanlış 3 doğruyu götürüyor bildiklerimi yapıp bilmediklerimi boş bırakıp puanım yükselir mi
Merhaba arkadaşlar? sadece okuyan ayt ve tyt sınava giren kişiler ve öğretmenler baksın?
Cevapla