6 yaşımdan beri ab vatandaşıyım ama Türkiyede yaşıyoruz neyse 2 yıllık üni okuyup meslekle alakalı bişry veya güzellik salonundan sertifika alıp (kurs falan oluyormuş) yurtdışına yerleşmek istiyorum siz olsanız ne yapardınız? (Yaşım şu an 18 öyle söyleyeyim dedim)
Yurtdışında üni okumak sıkıntı euro malum.. burda da b yle giderse kazanamam heves yok
Yurtdışında üni okumak sıkıntı euro malum.. burda da b yle giderse kazanamam heves yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yurtdışında yaşama imkanın varsa git orda garson ol burdan daha iyi zengin olunca dönersin jajsjjs
Dönmek pek istemiyorum aslında
Benide al götür hahah (ciddiyim)
Böyle tırnak makyaj saç baş falan ilgim var meslek olarak iyi olur mu acaba kurslara falan gitsem de avrupaya çalışmaya girsem2
Nefelisin3
Ay yazamadım nerelisin
Sakaryaliyimm
Git iş bul amele olarak ab de çalış tr de yaşamak zaman kaybı orda 2 senen burda 5 seneye bedel
Heves yoksa hiçbir şey olmaz.
Yine yeniden başlaman lazım bir şeylere.
Nasıl yani anlamadım
Türkiyede heves yok dedim ben
Almanyada belçikada bedava üniversite ve devlet burs veriyor
Aa bu çok iyiymiş ama derslerim çok kötü nasıl giricem :(
Burda bir dk beklersen hayatının hatasını yaparsın
Ben de öyle düşünüyorum malesef.. ailem de karşı tek "kız başıma " gitmeme 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Bizim bi tanıdığın kızı gitti, yazları birkaç ay çilek toplayıp para biriktirip bütün yılki masrafını çıkarıyormuş. Çok iyi para veriyorlarmış orda işçilere
Ben Annem ve Babamın Avusturya vatandaşlığı sayesinde vatandaşlık alıcam Not: Sivaslıyım
Hemen benimle evlenmelisin.
Yeni 18 oldum znsmdmsms
Tamam farketmez AB vatandaşlığı ver bana yeter
O nasıl olacakk
Evlenince olmuyo mu
Ben oturma izni oluyor sadece diye biliyorum eğer sen de vatandaş değilsen
Oturma iznini aldıktan sonra vatandaş da olurum bence
Baya yıllar geçmesi gerekiyor orda yaşaman gerekiyor her ülkeye göre değişiyor süresi
Yaşıcaz zaten birlikte sorun yok <3