5 aydır işkurluyum 1 ayım kaldı. Sorunlarım var çıkmak istiyorum ama ceza da yemek istemiyorum mümkün mü böyle bişey?

İşkurlu çalışıyorum 5 aydır. Son 1 ayım kaldı işe gelirken ayaklarım geri geri gidiyor her seferinde. Çıkmak istiyorum çıkamıyorum. Napmam lazım?
5 aydır işkurluyum 1 ayım kaldı. Sorunlarım var çıkmak istiyorum ama ceza da yemek istemiyorum mümkün mü böyle bişey?
Cevapla