Eşler birbirlerinin üniversite okurken aldığı KYK parasını ödemeli mi?

Şimdi bir sorudaki görüşlerden yola çıkarak sormak istedim. Benim zamanımda arkadaslarımın bir çogunun keyif sürmek amaçlı kullandığı bir paraydı zaruri ihtiyaç halinde kullanan bir ya da iki kişiydi. Bir çoğuda evlendikten sonra ödedi borcunu 😀Erkek kız farketmeksizin
Sizin bu konudaki fikriniz nedir?
Borç kendisinin ya kendi ya babası ödesin
Ödemem sorun teşkil etmez bende ödeyebilirim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eşler birbirlerinin üniversite okurken aldığı KYK parasını ödemeli mi?
Cevapla