Üniversite son sınıftayım, güz dönemi uzadı. Diplomamı ne zaman alabilirim?

Güz bitince mi yoksa o öğrenim yılı bitince mi? Bir de ben şimdi iş bulsam diplomamı bu sene alamıyorum diye ben işe almamazlık yapar mı (kamu işi) sırf dönemim 2 3 ders için uzadı diye işe almazlar mı? Allah rızası için biriniz yardım edin soruma cevap vererek. Lütfen bildiğinizi söyleyerek yardım edin. Bu arada iktisat okuyorum son sınıfta.
Üniversite son sınıftayım, güz dönemi uzadı. Diplomamı ne zaman alabilirim?
Cevapla