Online eğitim den memnun musunuz sizce gelecek sene açılır mı?
Me: benim adıma online eğitim çok kötü ve ilerlemiyor umarım gelecek sene açılır 😕
Me: benim adıma online eğitim çok kötü ve ilerlemiyor umarım gelecek sene açılır 😕
Uzaktan eğitimde verim oranı düşük. Ancak alıştım, adaptasyon konusunda problemler yaşamıyorum artık.
Güz döneminde üniversiteleri açmak için yapılan çalışmalar ivme kazanacaktır ancak her şey virüsün seyrine bağlı. Eğer aşılanmada istenilen noktaya gelinmezse, vaka sayıları artmaya devam ederse ve mutasyon faktörü ortadan kalkmazsa online eğitime devam ederiz. En iyi ihtimalle hibrit eğitim sürdürürüz.
Bazen avantaj bazen dezavantaj olarak görüyorum açıkçası. Sürekli evde olmak en önemlisi dersleri burada görmek bana göre avantaj. Çünkü ortam değişikliği sevmiyorum. Odaklanma problemi yaşamama yol açıyor. Diğer yandan da okulda olmak, oradaki atmosfer, verimlilik vs. daha samimi geliyor. her türlü en iyisini yapabilmek için çalışıyoruz işte...
Yani bilgi öğrendiğimi zannetmiyorum da seneye kesin açılır
Gerçekten mii 😅
Kesin açılmaya mı gerçekten dediniz 🙄evet öyleyse açılacak
Evet ya o kadar çok gelecek sene açılmasın ya da açılmaz diyen var ki senden duyunca mutlu oldum
Yani iyi yanı ders geçmek onun dışında bu sistemde verim yok 🙄
Evet yok ve benim ilk senem 😅 o gözler ne ya 😅😅
Benim de ilk senem öhöm öhöm 😂
Aa ne güzel 😅😅 ne okuyorsun
Tıbbi laboratuvar 😊siz?
Sanat tarihi 😊
Başarılar o halde size gönlünüzce olsun 🤓😊
İnşallah teşekkür ederim size de başarılar 😊😊😊😊
Teşekkür ederim bende bir an önce mezun olmak tek amacım🤓
Benimde öyle 😅😅
Papatyalar da bir gün açacak üzülme
İnşallah 😓
Cevap
7Cevap
Online eğitim den verim alamiyoruz cunku ülkece disiplin sıkıntımız var. Kurallar olmadan yaşayamıyoruz hemen tembellik ediyoruz. Eğer planlı ve programlı bir şekilde Online Eğitimde varlık gösterirsek %75 oranında basari yakalayabiliriz. Tabi yuzyuze eğitim illaki olmalı. Bu deneyimlerimiz ise geleceğe dair iyi şeyler ortaya koyabilir. %30 yüzyüze %70 Online eğitim yapabiliriz. Bununla beraber öğrenci masrafları yarı yarıya indirip aile ekonomisine hatta devlet ekonomisine olumlu geri dönüşler sağlanabilir.
Dersine göre değişiyor fena değil ama sosyal ortam olmadığı için sıkılıyor insan. Hani şey olayı varya şöyle bi 20 dakika ara olurda arkadaşlarınla bi çay sohbet yaparsın o yok hocam. Ev de her derse bile giresim gelmiyor malesef
Evet bu çok sıkıntı İnşallah gelecek sene açılır üniversite bu ya 😅
Vallahi ben gelecek sene Direk açılsın istiyom yani virüsle yaşamak zorundayız 10 sene aramızda diyen var
Sıfır bilgi gidiyoruz bakalım nolcak. Derse bile giresim gelmiyor artik.
Benim de ya aşırı motivasyonum gitti
Knk yttan çalışıyorum ben, sen de bırakma. Bizdeki hocalara mölüm mölüm bakıyorum. Hoca farkı işte
hiçbir şey anlamıyorummmm
Bende
bölüm ne senin
Sanat tarihi
Memnunum ders acik arka plan da takiliyrum
Hayır valla
Kotu
Çok iyi çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?