Evet , oldu.
Hayır , olmadı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet oldu ona çok Teşekkür ediyorum
Evet oldu
Cevap
5Cevap
Yok maalesef olmadı. Bizim zamanız da danışmanlar yoktu. Bir öğretmen olurdu tüm derslere o girerdi. Yönlendirme bakımından zayıf kaldık.
Dinci bir öğretmen yüzünden dinden soğudum çok şükür
Atatürk düşmanı bir aşağılıktı. Kırmızı çizgi.
Hiç bir Din de sorun yok, sorun farklılıklara tahammül olmaması ve günümüzde olduğu gibi dinin dünyevi amaçlar için kullanılması. Sanırım bundan büyük günah yoktur.
hayr olmadi
Maalesef olmadı
Olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar