Lise diplomamı alacağım yakın zaman da ve YKS sınavına girmek istiyorum sadece TYT olarak polislik için şansımı deneyeceğim. Onun için ÖSYM kayıtı oluşturmam gerekiyor bu konuda neler yapmam lazım? Hiç bir bilgim yok yardımcı olursanız memnun olurum lütfen :)
Lise mezunuyum ÖSYM başvurusunu nasıl yapabilirim YKS için?
daha yeni mezun oldum. Mezun olduktan sonra başvuru yaparım dedim. Ama şöyle bir şey uyguladım. ÖSYM Aday İşlemleri isimli bir yere girdim. E - Devlet üzerinden kaydımı yaptırdım ve sorunsuz bir şekilde giriş yapabildim aday işlemlerine ösymden. Başvuru mu yapmış oldum peki şu an?
ama ben e devlet ile kayıt ol dedim. Ve sorunsuz bir şekilde hesap açabildim kendime. İsmim falan gözüküyor resmim gözüküyor (Resim sadece kimlik kartımın resmi)
ama ben e devlet ile kayıt ol dedim. Ve sorunsuz bir şekilde hesap açabildim kendime. İsmim falan gözüküyor resmim gözüküyor (Resim sadece kimlik kartımın resmi)
En İyi Cevaplar