Kendi kendimi kandıracağım şekilde davranmamak kaydıyla aldatıcı ve ikiyüzlü olmayı olağan buluyorum. Liberaller demokrasiden bahsedenler sürü insanları için bir takım değerler yaratır. sürüyü vicdan ve erdemleriyle kandırır. Kendileri yoğurdu kölelere mayalatır ve kaymağını alır. Ama düzen bozucular en kurnaz olanlar devletin elindekini çalar. Spinoza nın insan insanın kurdudur felsefesi modern yaşam savaşında da kendisini gösterir. Bu koşullarda iskandinav tanrısı Loki gibi olmalıyız. Kurnaz ve gerektiğinde de ikiyüzlü. Öyle olursak hiçbir güç bizi soyamaz. Devlet kavramı ya da toplum kavramı yerini birey kavramına bırakır. Güzel ve eğlenceli bi kaos olur.
Başarıya ulaşmak için her yol mübah değildir, tüm çabamı ve sınırları zorlarım ama kendi karakterim ve değerlerimden asla ödün vermem, gidip de benden daha fazla hak eden biri varsa bir şeyi hile hurda ile önüne geçmem, ancak kendi çabamla geçebilirim, kısaca başarılı olmak benim elimde, yapılması hoş görülmeyen şeyleri yaparak ulaşamam zaten ona çünkü o zaman başarı benim değil, şeytanındır.🙂
Hwr yol mubah degil kadakterinden kisiliginden durusundan cizginden bir kere odun verirsen sonrasi gelir geldigin noktada sevilmesen bile saygi duyulan olman gerekiyor bunun icinde kesinlikle duruşu olmali insanin ama simdi genelr bakarsak kaypak ikiyüzlü cikarci sevgisiz ve tabi ki saygısızlarla dolu piyasa
hiç öyle dertlerim olmadı çünkü ön plana çıkmak fedakarlık ister.. koldan fedakarlık, bacaktan fedakarlık, memeden fedakarlık, kalçadan fedakarlık gibi gibi döslsdlld
çalışkanlığıyla, yeteneğiyle bir yerlere gelen çok nadirdir.
Cinsel ilişkiye giripte kazanıcaksan yani her yolunun içinde öylrside varsa sal boşver başkası kazansın işi farklı bulursun ama ufak ufak çirkefliklerden bahsediyorsak onlar mübahtır 😂