Kalabalık sınıflarda her öğrenciye yeterli zaman ayrılamayacağı ve sınıf yönetiminin zor olduğu söylenir.Eğitim hayatınız boyunca en fazla kaç kişilik sınıfta öğrenim gördünüz? Sizin için kalabalık sınıfların eğitim üzerindeki olumsuzlukları neler? Kalabalık sınıflarda eğitim görürken ne gibi zorluklar yaşadınız?
En fazla kaç kişilik sınıfta eğitim aldınız? Eğitimde kalabalık sınıflar dezavantajlı mıdır?
Yeri geldi 30-35 kişilik sınıflarda da bulundum, yeri geldi 200-300 kişilik konferans salonlarında da yeri geldi 10-15 kişilik dershanelerde de eğitim gördüm. Sizin içinizde ders dinlemek, başarılı olmak yoksa ister 10 kişilik sınıflarda eğitim görün isterseniz kalabalık bir ortamda. Çabalayan, başarıyı kovalayan her türlü dinleyip, alacağı notları alıyor. Ancak kalabalık ortamda dikkatiniz daha kolay dağılıyor ve hocaya odaklanamıyorsunuz. Daha seyrek sınıflarda da önplanda olmak, hocanızın sorduğu soruyu cevaplayamamak dezavantaj olarak gösterilebilir.
En fazla 31 kişilik sınıfta eğitim aldım ama bizim sınıflarımız sınav sonucuna göre belirlendiği için daha kalabalık olsa da bir şey değişmezdi zaten ders dışı konuşma olmuyordu.
İlkokul, ortaokul ve lisede 60 kişilikti. Zorluğu her kafadan ses çıkması Dersin kaynaması. Askerlikten dolayı Üniversiteyi İşletme Fakültesini dışardan okudum
En fazla 32 kişilikti diye hatırlıyorum, onun üstüne geçilmemişti.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Lisede 15 20 iken unide 100 kisi olmak arasindaki farki cok bariz gordum yani kesinlikle dezavantaj one oturamassan ders dinlemen imkansiz diyebilirim 😏
Donem basinda sinif mevcutu 90 iken alttan alan ustten alan yatay dikey dgsli vs derken sinif mevcutu sayisini ben bile bilmiyorum ama 90 kisilik 2 sinifta sinav oldugumuzu biliyorum😂
45 kişil sınıftı ilkokul 😀 okadar kalabalıktıkki velilerle bize aktivite olsun die hocamız bizi bakırköy veliefendi hipodruma götürürdü pikniğe hatta bazılarımız için bu çocuk jokey olcak dedikodusu bile çıkmıştı