Türkiyede neden öylesine üniversite (2 yıllık ya da çok saçma bölümler) bitiripte kendini üniversite okumuş olarak nitelendirenler var?

Türkiyede neden uzun isimli bölümlerden birini ya da 2 yıllık bitiren insanlar ben üniversite bitirdim havasındalar?

üniversite dediğin tıp olur avukatlık pdr psikolog mimarlık mühendislik falan olur gerisi saçmalık

neden çağrı merkezi hizmetleri , bilgi belge yönetimi, biyomedikal gibi bölümlerde okuyup havası tıptan beter insanlar var bu güzel türkiyemde?
Güncellemeler
+1 yıl
2 yillik bitirip hayvan gibi hava atiyorlar diyorum
Siz ezme diyorsunuz
2 yillik bitirip susanlara laf mi ediyoruz?
Türkiyede neden öylesine üniversite (2 yıllık ya da çok saçma bölümler) bitiripte kendini üniversite okumuş olarak nitelendirenler var?
Cevapla