Güncellemeler
+1 yıl
Surem çok kısıtlı tyt ye çalıştım fakat ayt de şu an sadece edebiyat çalışabiliyorum coğrafya, felsefe din, tarih ayt konularına çalışmasam olmaz mı tyt konularına çalıştığım bilgilerle cevaplayacam onları da?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
1 olanlar eşitağırlıkçılar için 2 olanlar sözel
Aslında sosyal 1 sosyal 2 diye ayrılıyor
Yani atıyorum sözelciysem 1 olanı boş mu bırakacam
Şimdi TYT ortak sınav herkes çözüyor onda problem yok
Ayt kısmında matematik + sosyal 1 = eşitağarlık kısmı ama sen sosyal 2 de çözsen sözel puanın ayreten hesaplanır yani hem Sayısaldan hem sözelden hem eşitağırlıktan hepsini çözebilirsin
Mesela ben sayısalcıyım geçtiğimiz yıl sosyal 1 de çözdüm 20k yaptım, eğer isteseydim ordanda tercih yapabilirdim
Ha yani şunu anladım istediğim soruyu çözebiliriz di mi kısıtlama yok yani
Yok istediğini çöz hepsi ayrı ayrı hesaplanır
Sen şu an ne iş yapıyosun, sınavdan beklentin ne? Ne okumak istiyosun?
Sağlıktan önlisans bir bölüm ya da lisanstan öğretmenlik istiyorum ama ikisine de girip şansımı deneyecem hangisinden puanım yetecekse artık
Ya bir de edebiyata bile çalışmak lazım ama hepsine yeni başladım ne yapacam bilmiyorum
Bence eşitağırlıktan hazırlan Dopinghafiza diye bişey var onu satın al eşitağırlık setini
O videoları izle edebiyatı, tarihi filan çok iyi anlatıyolar
Çünkü zaman az kaldı ve epeydir ara verdiysen derslere zor olur
Neden esit ağırlık
Ben sözelciyim
Tüm sözel soruları çözüp sayısalı sıfır çekecem çünkü riske atamam netlerimi
Abla sözelde bir halt kalmadı sadece bikaç öğretmenlik gitsen bile sen eğer 35 yaşındaysan okulu bitirmesi Kpss gibi bi sınavda atanmak büyük problem
Ama eşitağırlık hem kolay hem daha çok alan var
Hatta sen git ea dan işletme tuttur belki CIO filan olursun
Abla matematik kolay onu halledersin sen rahat ol
😂ha yok işletme istemiyorum ama özellerde iş bulunur elbet hem kpss de yaş sınırı yokki
Kaldiki daha 26 yim
Abla yaş sınırı yokta kurban olduğum millet kpss den atanana kadar saçları beyazlıyor seninkinde şimdiden beyazlar tek tük vardır kendini riske atma
Hele öğretmenlik için değmez
Sen git CIO ol, giy siyah ceketini çek ayağına stiletto mudur nedir o ayakkabı tak tak dolan şirketin içinde
Öğretmen olup çala çocukla mı uğraşcan, boşversene
Ama illa onu istiyosan bişey diyemem tabi ne haddime senin bileceğin iş
Hemde insan isterse herşeyi yapar hemde nasıl yapar var ya : ))
Cio bile olur
Evet yapar da sermaye lazım yoksa hiçbir işe yaramaz işletme bölümü
Yok ya sermaye şart değil yeter ki iyi bir üniversite olsun
1 olanlar tyt 2 olanlar ayt galiba
Hayır öyle değil : ))
Sen mat 1 , mat 2 gibi düşünüyosun
Sistem değişti teyze sistem değişti : ))
Iki sene önce girdim nasıl değişti bi anda
Sayısalcıyım ondan bilmiyor olabilirim
Ayt de Sosyal 1 Eşitağırlığın alan testi , sosyal 2 sözelin alan testi
Ama ikiside çözsen problem yok ayrı ayrı iki alandada puanın hesaplanır
Sen ne okuyosun?
Elektrik elektronik mühendisliği
Hangi üniversite
Ankara
Güzel bölüm güzel üniversite
İlerisiyle ilgili planların ne
Ne yapmayı düşünüyosun?
Önce bitsin de havelsan aselsan falan düşünüyorum
2. sınıf mısın şu an