Yks başvurusu yaptım, Tek oturuma para yatırılıyormu? Acil bakarmısınız?

Yks başvurusu yaptım, Tyt-Ayt İkisinede başvurdum. Bi sorun oldu Ayt’ye giremiycem. Sadece Tyt’yi nasıl öderim? Atm’den ve Netten ödeyemiyorum. 180₺ istiyor. Tek oturuma 90 tl ödenmiyor. Of of Nasıl ödüycem?
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen yardımmmm
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelle
Yks başvurusu yaptım, Tek oturuma para yatırılıyormu? Acil bakarmısınız?
Cevapla