Yks başvurusu yaptım, Tyt-Ayt İkisinede başvurdum. Bi sorun oldu Ayt’ye giremiycem. Sadece Tyt’yi nasıl öderim? Atm’den ve Netten ödeyemiyorum. 180₺ istiyor. Tek oturuma 90 tl ödenmiyor. Of of Nasıl ödüycem?
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen yardımmmm
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelle
Yks başvurusu yaptım, Tek oturuma para yatırılıyormu? Acil bakarmısınız?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Atm den ödeyebilirsin ne kadar ücret yatırmak istediğini soruyor istediğin miktarı yazıyorsun sonra parayı alıyor.
Denedim olmuyor :(
Yatıracağınız tutar 180 tl yazıypr
Öyle olmaz tekrar başvuru sayfadına gidip sadece tyt kaydı yap güncelle yoksa ücreti ödesen bile geçersiz olur
Nasıl yapıcam bilmiyorum ki?
İkisine de gir ne olacak
Olmuyor işte bi sorun çıktı. Anlatmak isterdim de :|
Yks günü sorun çıkmasın ikisine de gir pişman olursun
Özelden konuşalımmı, istek gönderirmisin. Hesabımı yazsam?
@ajaajaj3737 soru sorucamda size
@ajaajaj3737
Etiketlenmiyor niyeyse🤦🏻♀️
Uzun mu soru
Uzun değilse gizliden çıktım istek at
Attım gizle
Uzun değil, sadece ayt hakkında konuşcam
Gündüz vakti gidip bir bilgi alsanız bankadan
Yarın gideceğim işte
Isterseniz ben yarın öğrenir vereyim üniversitedeyim kendim
Yok ben sizi sormayım sağolun :))
Yormayım*
Tabii ki siz bilirsiniz sorun yok
👍
Bankaya git bi
şubeden yatmıyor mu
Yok, tek oturum parası almıyor. Halbuki ben ikisinede başvurdum. Ayt’ye girmiycem