Kasiyer olarak çalıştığım yerde iftiraya uğradım ve işten cikarildim?

Yaklaşık 3aydir çalıştığım markette stokta açık çıktı kasa benim sicil numaram ile açılıyordu yani kasa sorumlusu bendim. Stokta açık çıkınca benim görüntülerimi incelemisler benim bazı fişsiz ürün satislarimin görüntüleri kaydedilmiş ( başkalarına kazara fazla sattığım ürünleri o şekilde satmak durumunda kalıyordum) sonrasında beni derhal işten çıkarıp maaşıma el koydular hırsız muamelesi gördüm ne yapacağım bilmiyorum hatalı işlemlerim olmuş olsa bile asla zimmetine para geçirmedim bana zimmetine para geçirdim yazılı bir belge imzalattılar yoksa bu görüntülerle seni dava ederiz dediler mağdur oldum :(
Kasiyer olarak çalıştığım yerde iftiraya uğradım ve işten cikarildim?
Cevapla