Önce Tam sorumluluk senden başka kimse olmayacak.
Haftanın 6 günü sabah 8 buçuk akşam 6 buçuk cumartesi sadece 4 de çıkış.
🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Haftanın 6 günü sabah 8 buçuk akşam 6 buçuk cumartesi sadece 4 de çıkış.
🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Tek tatiliniz sanırım cumartesi yarım gün, yanlış mı anladım bilmiyorum ama anladığım gibiyse uygun değil, kendinize ayıracak hiçbir gününüz olmayacaksa kazandığınız paranın bir anlamı yok
Bence çok güzel bir maaş. Yani insanlara bu maaşları kolay kolay ödemezler. Hatta fazla çalışıyorsun ama ne yapacaksın başka iş yok. Mecbur oluyor insan. <3
Cevap
2Cevap
Uygun
Maaş kötü değil ama iş yorucu mu bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?