Bak şimdi. Bende topcu eğitim birliğinde acemi birligimi yaptım. Orda eğitim görür sonra usta birliğine gider. Orda topcu statüsünde birliğine katılır. Sonra duruma göre eksik gedik varsa meslekci olarak ayrılır. Topcu olarak yazması ne olacağına karar verilmistir demek değil. O topcunun bile birçok şeyi mevcut. Nisancisi var nişancı yardımcısı var atış idarecisi var ileri görüşcusu var. Varda var yani
ya meslekçi mi diyor.:D yedek subaysa takım komutanı da olabilir. eline takımları verip bakım onarımda yaptırabilirler :D askerliğin başladığı yerde mantık biter :D herkesin aynı olmaz gidince görür :D sana da anlatır merakın gider.
Ne alaka, yedek subay, 2 çeşite ayrılıyor ya meslekçi olacak, kendi mesleğini yapacak ya da takım komutanı olup diğer askerlere bişeyler öğretecek. Emin misiniz bu konuda bilgi sahibi olduğunuza?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Meslekci orda ayrılır. Simdi topcu eğitimi için gidiyor orda eğitimini görür. Sonra meslekci olarak ya ayrılır ya ayrılmaz
İyide baştan belirleniyor, ona göre 1 ay veya 2,5 ay eğitim alıyor
O zaman meslekci değil 😀
Meslekciyi orda ayırıyorlar. Topcu egitimi alacak.
E iyide takım komutanı olan arkadaşlarının da sonucunda topçu yazıyor?
Bak şimdi. Bende topcu eğitim birliğinde acemi birligimi yaptım. Orda eğitim görür sonra usta birliğine gider. Orda topcu statüsünde birliğine katılır. Sonra duruma göre eksik gedik varsa meslekci olarak ayrılır. Topcu olarak yazması ne olacağına karar verilmistir demek değil. O topcunun bile birçok şeyi mevcut. Nisancisi var nişancı yardımcısı var atış idarecisi var ileri görüşcusu var. Varda var yani
Siz beni anlamadınız :) neyse teşekkürler
Anladım dediğini. Ama neyse. Iyi geceler
toplardan sorumlu olanlara topçu diyorlar :D sınıfı topçu mesleği değil :D
Herkesde topçu yazıyor. Anlamıyorum, herkes mi toptan sorumlu? Zaten mesleği nasıl topçu olsun? Yani kaç eğitim alacak?
gittiği birlik topçu birliğidir. ve herkes sınıfı topçu olur siz buna neden çok takıldınız ki
Sorum gayet açık ve net. Meslekçi mi takım komutanı mı olduğunu nerden anlıyoruz? Buna göre 1 ay veya 2,5 ay eğitim alacak çünkü
ya meslekçi mi diyor.:D yedek subaysa takım komutanı da olabilir. eline takımları verip bakım onarımda yaptırabilirler :D askerliğin başladığı yerde mantık biter :D herkesin aynı olmaz gidince görür :D sana da anlatır merakın gider.
Bende de aynisi yazıyor ya. Tam ben de anlamadim. Siz cevabi buldunuz mu?
Takım komutanı
Komutan
Nerden anladınız? Bazı arkadaşlarda da topçu yazıyormuş ama meslekçiymişler?
Bu sonuç nerede yazıyor?
Ne iş yaparsa yapsın asteğmenin sıfatı Takım komutanıdır
Ne alaka, yedek subay, 2 çeşite ayrılıyor ya meslekçi olacak, kendi mesleğini yapacak ya da takım komutanı olup diğer askerlere bişeyler öğretecek. Emin misiniz bu konuda bilgi sahibi olduğunuza?