Yks sınavına gircem ve stres olup moralimi bozuyorum kendi kendime ve çalışamıyorum düzgünce böylelikle de. Napmam lazım bisiler önerin bana yaa hiç iyi değilim böyle
Uğraşıyorum da bilemiyorum z büyük bir hevesle başlıyorum ama bir kaç soru art arda yapamayınca falan ya da konuyu çabuk anlamadım diye bırakıyorum böyle daha kötü hale geliyroum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
moralinin bozulma sebebi demek ki tam olarak çalışmıyorsun. verimli çalışmaya başladığın zaman o korkun geçer
Ya zaten bu stres yaptigimda hemen nirwkiyroum çalışmayı bisi dusunemiyorum ki o an
Ders çalışmak zorundasın. Emin ol seneye üniye gidince mutlu olacaksın
Haklısın da ya etraftaki herkes cok abartınca da sinavi stred oluyorum titremeye başlıyorum işte napim
Sakin ol. Kimseyi dinleme. Sen kendi hedeflerini düşün. Bu bir basamak sonuçta ver herkes yaşıyor
O anlık sakin kalamıyorum mantıklı düşünemiyorum işte
O zaman bir uzmandan yardım almalısın
Ya ilaçlar çok etki etmiyor bendee
Yok illa ilaç değil ki bir konuşma iyi gelir. Ya da sarı kantaron çayı kullan ben kullanmıştım. Sakinleştiriyor
Aklına getirme derslerine yogunlaş lütfen
Uğraşıyorum da bilemiyorum z büyük bir hevesle başlıyorum ama bir kaç soru art arda yapamayınca falan ya da konuyu çabuk anlamadım diye bırakıyorum böyle daha kötü hale geliyroum
Hayır bırakma güçlü ol. morali düşşrme ama. bu bir süreç bugun olmaz yarın çözersin soruyu. seni motive etmem lazım
Haklısın, bunu başarmak zor ve onu yapmam lazım. Titremeye falan başlayıp kendimi kaybetmemek lazım da zor iste
Tırnaklarım da sürekli ağzımda stresten🤦♀️
Takip edereen detsylı konuşslım
Sustun
Şu an bir arama yapcam sorun olmazsa sonrasında yazsam olur mu , çünkü moralim yerine gelsin çalışayım istiyorum ben artik
Evet bekliyorum. tamam yaz bana
Iştek attim da mesaj yazamadum 1 xper olduğum için olabilir mi
Yazdım
Ders çalışmaya devam bizim işimiz bu
Kendimi nasil toparloycam peki sen ne yapıyorsun bunun icin