İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ (AÇIKÖĞRETİM-LİSANS) VS İŞLETME (AÇIKÖĞRETİM- LİSANS)?

Herkese selam İK lisans ve İşletme lisans arasında gidip geliyorum sürekli. şu an halihazırda halkla ilişkiler ve tanıtım okuyorum fakat kenidmi bu alanda yeterli görmedim için insan kaynakları alanına çok sempatim var ikisinden hangisini önerirsiniz ( not : Sözel alanda daha iyi olduğumu düşünüyorum )
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ (AÇIKÖĞRETİM-LİSANS) VS İŞLETME (AÇIKÖĞRETİM- LİSANS)?
Cevapla