Sitedeki insanların finansal geliri minimum +5000 lira bu doğru mu yoksa ben mi fakirim?

Yüksek lisans mezunuyum (biyomühendis) alanımda iş imkanı yok. Önce subaylığı kazandım ama sağlıktan elendim daha sonra paemi kazandım yine sağlıktan elendim (gilbert hastasıyım yani karaciğer enzimi olan bilirubin yüksek çıkıyor bunun bana herhangi bir zararı yok).

Kpss den 88 aldım ama 16.000 sağlık çalışanı atamasında biyolog için 5 kontenjan açılmış ona da gidemedim.

C1 seviyesinde ingilizcem var aynı zamanda amatör yat kaptanıyım ve auzef den 4 yıllık bölüm bitirdim ama bulabildiğim en yüksek maaşlı iş 3900tl, bilet gişesinde bilet satıyorum onu da yazları yapıyorum. Kışları temizlik işçisiyim (ada da çimleri biçiyor ve yabani otları temizliyorum) veya inşaatta çalışıyorum. (Bunlar da maaşım asgari ücret)
Sitedeki insanların finansal geliri minimum +5000 lira bu doğru mu yoksa ben mi fakirim?
Cevapla