Yüksek lisans mezunuyum (biyomühendis) alanımda iş imkanı yok. Önce subaylığı kazandım ama sağlıktan elendim daha sonra paemi kazandım yine sağlıktan elendim (gilbert hastasıyım yani karaciğer enzimi olan bilirubin yüksek çıkıyor bunun bana herhangi bir zararı yok).
Kpss den 88 aldım ama 16.000 sağlık çalışanı atamasında biyolog için 5 kontenjan açılmış ona da gidemedim.
C1 seviyesinde ingilizcem var aynı zamanda amatör yat kaptanıyım ve auzef den 4 yıllık bölüm bitirdim ama bulabildiğim en yüksek maaşlı iş 3900tl, bilet gişesinde bilet satıyorum onu da yazları yapıyorum. Kışları temizlik işçisiyim (ada da çimleri biçiyor ve yabani otları temizliyorum) veya inşaatta çalışıyorum. (Bunlar da maaşım asgari ücret)
Kpss den 88 aldım ama 16.000 sağlık çalışanı atamasında biyolog için 5 kontenjan açılmış ona da gidemedim.
C1 seviyesinde ingilizcem var aynı zamanda amatör yat kaptanıyım ve auzef den 4 yıllık bölüm bitirdim ama bulabildiğim en yüksek maaşlı iş 3900tl, bilet gişesinde bilet satıyorum onu da yazları yapıyorum. Kışları temizlik işçisiyim (ada da çimleri biçiyor ve yabani otları temizliyorum) veya inşaatta çalışıyorum. (Bunlar da maaşım asgari ücret)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer