Havacılık sektörü gelişmekte ama çok güçlü değil. Havacılık daha çok devlet desteği ile ayakta kalan bir sektör özel sektörü ise az. Tanıdığım bir kaç uçak mühendisi alanları dışında çalışma yapmaktadır. Eczacılık ise maddi ve iş açısından iyidir.
yurt dısında elektrik muhendisligi , kimya muhendisligiyle birlikte en cok kazanan muhendisliklerden biri :) itu dusunuyor olmalisin eczaciliktan cok daha iyi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
İkiside kaliteli ama Türkiye şartlarında eczacılık derim.
Neden peki biraz açar mısın?
Havacılık sektörü gelişmekte ama çok güçlü değil. Havacılık daha çok devlet desteği ile ayakta kalan bir sektör özel sektörü ise az. Tanıdığım bir kaç uçak mühendisi alanları dışında çalışma yapmaktadır. Eczacılık ise maddi ve iş açısından iyidir.
Kadın o ya da bu olmaz diyende barınmasın bu ülkede cidden ya
yurt dısında elektrik muhendisligi , kimya muhendisligiyle birlikte en cok kazanan muhendisliklerden biri :) itu dusunuyor olmalisin eczaciliktan cok daha iyi
İkisi tamamen zıt bir bölüm bence ne istediğine odaklan
uçak mühendisliği çok klas
Eczacılıkla aynı puan 10 puan falan yüksek sadece
bana daha önü açık geliyor konu mühendislik olunca
Uçak mühendisliği tabii. Gelişim gösteriyor ülkemiz de
Bu bölüm hakkında kendin iş bulmalısın yani devlette olduğu gibi değil diyorlar bende ondan çekiniyorum var mı böyle bişey
İş bulursun kendin bu sektörde zaten devlete ne gerek var ki
Eczane açmak artık imkansız gibi her ilçede sınırlı sayıda
Adam 80 yaşında hala eczanede emekli olmuyorlar kolay kolay
Binlerce mezunu olmaya devam ederse yakında köşe başlarına açılmaya başlanacak eczacılık
Aynen katılıyorum
Kuzenim uçak mühendisliği okudu ama 1 senedir işsiz tabi herkes böyle değilidir illaki
Memnun mu okuduğunu yoksa pişman mı
Yoo baya memnun sadece o yüksek bir yerde çalışmak istiyor ama zor bir bölüm haberin olsun sınavlara 1 hafta uyumadan hayvan gibi çalışıyor
Teşekkürler bilgilendirmen için 🙏🌸
Ne demek
bir şey sorucam üniversite fiyatlarını nasil karşıladı peki duyduğuma gore baya maliyetiymiş
Uçak mühendisliği tabi ki
Eczacılık daha sempatik
Eczacılık. 😏