Hedefim her gün 8 saat ders çalışmak. Yapabilir miyim? Sayisalim.
Yapamazsın zor iş
Yaparsin bence
Bilmiyorum bilgim yok bu konularda
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bro yaparsın ama gerçekten verimli ve çok çalışman lazım. Netleri çok yükselten gördüm ama whatsapp bile kullanmıyordu. Tenefüslerde çalışıyordu. Okul bitince direk eve gidip çalışmak için hızlıca gidiyordu. Onun dışanda bizde 5-6 saat çalıştık ama sabit kaldı netler.
Vallaha ben günde 1 saat bile çalışmıyorum ona ragmen böyle beyler yapıyorum umarım artirriim 8 saat caliscam günde olacak mı bakalım
Mesele şu an 1 saat çalışman değil, mesele temelin ve soru çözebilme yeteneğin/zekan. şu an ki durumunla elde edebileceğin ortalama sonuç bu. Bunun artması o kadar kolay bir durum değil.
Çok haklısın zannetmiyorum bence de olmaz ama denicez artık
Olmaz diye bir şey yok kardeşim, azim ve kararlılıkla olur inşallah
Cevap
0Cevap
Bunu düşünmen çok güzel ama 8 saat bence biraz fazla yani bir süre sonra yorulabilirsin ama böyle ilerleyeceğim dersen bence iyi bir düzen kurmalısın
Ya birde mesela ondan önceki hafta tyt den 73 yaptım bu sefer 65 yaptım çok moralim bozuldu benim :( ayt zaten belli yani. Çok eksik hissediyorum 8 saat çalışmam şart gibi sanırım korkuyorum olmayacak diye
Ama mesela genelde günde 1,5 saat falan çalışıyorum
Hayirlisi o zaman neyse yorumun için sağol
Saat olarak bakma ne kadar verimli olduğun önemli
Oda doğru ama sence hedefim uçuk mu?
Değil
Tabi yaparsın
Çok mu uçuk hedef sence?
Bence değil ygs lys zamanında lys çalışılmaya martta başlanırdı, müfredat bildiğim kadarıyla çok hafifletildi. Neden yapılmasın ki tek yapman gereken düzenli şekilde verimli çalışmak
160 gün kaldı sınava İnşallah olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?