Üniversiteyi uzatmaktan çok korkuyorum sizce abartıyor muyum?

Ben 2 yıllık bir bölüm okuyorum bundan sonra 4 yıllığa tamamlamayı düşünüyorum. Derslerden geçemezsem diye çok korkuyorum üniversite uzarsa diye (2. sınıfım ve 21 yaşındayım.) O kadar korkuyorum ki geçemezsem bundan sonra yaşamak ister miyim onu bile bilmiyorum nasıl bu korkuyu azaltabilirim ve sizce abartıyor muyum?
Üniversiteyi uzatmaktan çok korkuyorum sizce abartıyor muyum?
Cevapla