Koç üniversitesi Psikoloji mezunuyum ama iş hayatı konusunda kendime güvenim yok sizce normal mi?

Bu kimlik bana ağır geliyor galiba. Aranizda benzer bir şey yaşayan var mı? Psikolojiden mezun olunca insanın kafasındaki soru işaretleri daha da artıyor. İş başvurusu bile yapmıyorum. Yüksek yapmak içinde para gerekiyor. Oyle bir kısır döngüdeyim yani.
Koç üniversitesi Psikoloji mezunuyum ama iş hayatı konusunda kendime güvenim yok sizce normal mi?
Cevapla