Burasını doğru anlayın öyle konuşun lütfen.
Sonra kendi anladığıniza göre yorum yapıyorsunuz, hakkıma giriyorsunuz!
.
Konuları farklı yere cekeceksenizde yorum yapmayın
zamanınız değerli hatirlatirim!
Bende uğraşmamış olurum hem de , ne dersiniz?
Niye sorun olsun? Erkekler öcü mü sapık mı? Örtünmek dünyada hangi derdini çözdü kadının? Senin kafa çok karışık. Baskılar falan seni boğmuş gel sana bir yol bulalım
Seni cok iyi anlıyorum bol esofman giyemezmisin
Ay çok sağol valla. Sen de mi benim gibi durumlar yaşadın?
Mesela aslında kıyafet değil, bol giysemde eğilip kalkarken vücut hatlarım belli olabilir. Asıl sorun bu.
Beden hocaları çok mu zorluyor, kapalı olanlara karşı bi teloranslari yok mudur?
Bizde de öyle, çok sıkmıyor hocalar. Teşekkür ederim görüşlerin için. Zamanını almazsam bir soru daha sorabilir miyim?
Cevap
3Cevap
Bu kafadaysaniz okumanızı tavsiye etmem hacılık hocalık kursuna/medresesine gidin dininizi doya doya yaşayın bence nasıl olsa bu dünya geçici. Erkekler sizi ne yapacak yahu Anadolu lisesinde açık/tesettürsüz arkadaşları da mıncıklayip taciz etmiyoruz merak etmeyin ileride iş/üniversite hayatında ne yapacaksınız çok merak ediyorum
okuma sen arkadas, cidden okuma...
herkes de gecmis, gelse de orasini burasini ellesek diye bekliyor... yazik
O anlamda demedim zaten beyfendi. Dokunmadan kastım bir ilişki değil.
Imam Hatip liselerine göre anadolu liselerinde bir müslüman kıza dokunmanin günah olduğunu daha az biliyorlar.
Nasıl bir erkek Kız arkadaş çevresinde
ornegin selam verirken temas etmek falan gibi durumları kasteddim ben.
Acımasızca eleştirdiğiniz için de sağolun.
Anadolu lisesinde okudum, her birimiz beyefendi ve hanimefendi olarak yetistik. Sinirlarimizi, saygimizi hic yitirmedik.
Lisemizde her dine mensup insan vardi, kimse kimseye dini uzerinden imada bulunmazdi, cunku herkes digerinin dininin kitabini da okumustu.
Acimasizca elestirmedim, universiteler de liseler de fuhus yuvasi degildir, herkes de birbirini s.. mek icin beklemiyor kose basinda.
Kim sana dokunacak sen istemedikten sonra? Ayaklarin yere bassin, duzgun egitimli insanlarin arasinda oku, sirf “imam hatip” diye “bigunah” sanma insanlari...
Nice muslumanim diyenleri gordu bu gozler, bigunahim diyip hak yediler, teror orgutlerine istediklerini verdiler, cinayet islediler, para akladilar, gencecik cocuklari koltuk ugruna sehit ettiler...
Sana din, kitap degil vicdani hur genclerle buyumek nasip olsun. Onlar sana sen oldugun icin deger verir ve saygi duyar, bir seyden korktuklari ya da gunah oldugu icin degil.
Sevgili amcacım
Benim dokunmaktan kastettiğim
senin sandığın şey değil.
Anlaşamadığımız nokta burası!
Evet selamlasmak icin her elini uzatanin seninle ilgili kotu emelleri var, haklisin
Bakin Dedigimi anlamıyorsunuz.
Ben farklı bir şeyi kastediyorum, ama siz kendi anladığınızı yorumluyorsunuz. Anlaşamadığımız nokta burası..
Hayırlı günler!
zengin koca bul rahat edersin
Benim derdim para pul değil zaten. Rahat bir yaşamda değil.
Benim bu hayattaki amacım kendimi geliştirmek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?