Okuduğum bölüm? Hayatta tutanacak dalım kalmadı?

Eczacılık okuyorum yarı burslu. 1. sınıfım. Çok pişmanım. Hayatta beni ayakta tutan tek şey Tıptı. Ama olmadı. Yine hazırlanmak istiyorum aslında. Napacağım. Bölümü bırakmaya kalksam ailem hayatta izin vermez. Çok pişmanım. Hayat çok anlamsız geliyor. Sevgilimden de ayrıldım. Boşluktayım tutunacak dalım kalmadı?
Okuduğum bölüm? Hayatta tutanacak dalım kalmadı?
Cevapla