21 yaşındayım. Futbolda aşırı derecede yetenekliyim. Sizce bu yaştan sonra bir kere klube gidip kendimi göstersem mi?

tıp okuyorum fırsat olmadı hiç :D ama aşırı derecede yetenekliyim. orta sona kadar gençlerbirliginde oynadım. sonra oks diye babam almıştı klüpten. lisansım felanda vardı. çok aşırı derecede yetenekliyim ama. ve sürekli sporla ilgilendigimden dolayı kondisyonum hat safhada. ve futbola aşıgım. top ayagıma geldigi andan itibaren en mutlu insan oluyorum. sevgilimin yanında bile o kadar mutlu değilim. Hatta ailemiin yanında bile. yapsam mı ki bir delilik :D
Güncellemeler
+1 yıl
hatta uzun bir süre hiç futbol izlememiştim çünkü ben yokum diye :) o derece üzülmüştüm.
21 yaşındayım. Futbolda aşırı derecede yetenekliyim. Sizce bu yaştan sonra bir kere klube gidip kendimi göstersem mi?
Cevapla