YÖK'ten üniversite öğrencilerine aşı önceliği talebi geldi, sizce artık üniversiteler açılmalı mı?

YÖKten üniversite öğrencilerine aşı önceliği talebi geldi, sizce artık üniversiteler açılmalı mı?
Aşı konusu şu anki gündemimizi belirliyor malumunuz. YÖK'te üniversite öğrencilerine aşı önceliği verilmesi gerektiğini talep etti. Sizce bu durum gerçekleşebilir mi? En önemlisi de bunun sonuçlarında üniversiteler açılır mı? Ya da açılmalı mı?
YÖK'ten üniversite öğrencilerine aşı önceliği talebi geldi, sizce artık üniversiteler açılmalı mı?
Cevapla