Katiplik sınavına hazırlanan var mı? F klavye mi önerirsiniz Q mu?

Bugüne kadar Q kullandım ama on parmak değil. Bir kaç gündür F çalışıyordum ama Q dan çalış onu daha da geliştir diyenler oldu. Bir de size sorayım dedim.. 😊
Katiplik sınavına hazırlanan var mı? F klavye mi önerirsiniz Q mu?
Cevapla