Canim siz buna online ders demişsiniz ama bu bildiğin online dert.. Haksiz mıyım?

Çocuğu bu yıl 1. sınıfta olan yıkık, yorgun ve emekçi analar beni anlarlar sanıyorum, tabi benden başka varsa buralarda :)
İki oğlum var. Beraber oturuyoruz bilgisayar başına ve 10 dk sonra ben yalniz kalmisim, heceliyorum "annen ile ninene lale al" veya öğretmen bisey sorduğunda birbirlerini kışkırtıp yanlış yonlendiriyorlar..
Dersteki çocukların biri abuk sabuk bağırır, öteki şarkı söyler diğeri ekranı karalar böyle acayip bi ortam.
Bu yılı saymayalim diyoruz ama bu çocukların da okuma yazma öğrenmesi gerek bi şekilde.
Çıldırmamak işten değil.. Var mi aranızda bunları yaşayıp bi çözüm bulabilen?
Canim siz buna online ders demişsiniz ama bu bildiğin online dert.. Haksiz mıyım?
Cevapla