Çocuğu bu yıl 1. sınıfta olan yıkık, yorgun ve emekçi analar beni anlarlar sanıyorum, tabi benden başka varsa buralarda :)
İki oğlum var. Beraber oturuyoruz bilgisayar başına ve 10 dk sonra ben yalniz kalmisim, heceliyorum "annen ile ninene lale al" veya öğretmen bisey sorduğunda birbirlerini kışkırtıp yanlış yonlendiriyorlar..
Dersteki çocukların biri abuk sabuk bağırır, öteki şarkı söyler diğeri ekranı karalar böyle acayip bi ortam.
Bu yılı saymayalim diyoruz ama bu çocukların da okuma yazma öğrenmesi gerek bi şekilde.
Çıldırmamak işten değil.. Var mi aranızda bunları yaşayıp bi çözüm bulabilen?
İki oğlum var. Beraber oturuyoruz bilgisayar başına ve 10 dk sonra ben yalniz kalmisim, heceliyorum "annen ile ninene lale al" veya öğretmen bisey sorduğunda birbirlerini kışkırtıp yanlış yonlendiriyorlar..
Dersteki çocukların biri abuk sabuk bağırır, öteki şarkı söyler diğeri ekranı karalar böyle acayip bi ortam.
Bu yılı saymayalim diyoruz ama bu çocukların da okuma yazma öğrenmesi gerek bi şekilde.
Çıldırmamak işten değil.. Var mi aranızda bunları yaşayıp bi çözüm bulabilen?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer