Bir markanın sosyal medya yöneticiliğini yapıyorum, Home office çalışıyorum bu sebeple. Yakında evleneceğim ama aklımda bu soru var. Evde çalıştığım için yemeği idi temizliği idi kolay olacaktır muhakkak ama düşününce de pek insan göremeyeceğim, eşim dışarıdan gelmiş olacak bense hep evde olduğum için dışarıyı görmek isteyeceğim, bi karışacak sanki. :) Ne diyorsunuz?
Home office çalışıyor oluşum evlilikte bana avantaj mı sağlar dezavantaj mı?
Uzun yıllar home office çalıştım. Şu an memur olduğum halde esnek çalışma döneminde yine evden çalışmaya devam edeceğim sanırım. Evden de çalışsan bazı kuralların olsun. şu an saat 22.20. Biri sana bu saatte iş diyememeli. Ben reklam sektöründe çalıştım dışarda olan işleri gün içinde yapardım ama grafik vs işlerini geceye atardım. Gece kimseye mail atmazdım arama yapmazdım arama yapanlara da kuralı anlatır hayatıma devam ederdim. Çocuk olayı daha farklı. Çocuk varken işi evden götürmek önemli bir avantaj ama dediğim kuralları koyar ve sıkı uygularsan sorun olacağını sanmam
Evde çalışman daha güzel ve rahat olur diye düşünüyorum. Biraz asosyallesirsin ama akşamları güzel bir yemeğe kafeye vs. giderek kafa dağıtırsiniz. Bu arada firmanız için CV'mi değerlendirmek isterseniz mail atabilirim. Birde buradan şansımızı deneyelim bakalım. 🙃
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
İşe alımlarla ilgilenen arkadaşa bi ileteyim, olur verirse iletişime geçerim, neden olmasın :)
Nikahta keramet vardır evlen seviyorsan, şimdiden böyle şeylere akılıp aklını karıştırma, kendi kendine vesvese verip kuruntu yapma, sevdiğin insanla evlen hayatını yaşa, yok dışarıya çıkamam sürekli evdeyim felan düşünme bunları. Hapistemisin sanki eşinin koluna girer meydanlarda bir boy gösterisi yapığ milleti kıskandırırsın merak etme. Hayırlı uğurlu olsun şimdiden 🙂 darısı isteyenin başına olsun ☺️
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Teşekkür ederim, yok öyle düşünmüyorum da sonuçta işten yorgun geliyor ben evde olduğum için yol derdim yok ondan dedim :)
Umarım bu online çalışma online eğitim bir an önce biter bunun bitmesi için bizim kurallara çok dikkat etmemiz gerekiyor evde çalışmak dediğin gibi hem çok kolay hemde çok zor Dilerim ki sen zorluklarını yaşamazsın
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benim sürekli online, Corona öncesi de böyleydim. :)
Ben sosyal olmayı dışarıda olmayı tercih ederim. Ev içinde olduğun için eşin tüm ev işlerini senden bekleye bilir bu bence çok büyük bir problem yaratırdı benim için, tüm sorumluluğun bende kalması zorlardı beni.
Eşimde anlayışsız biriyse tüm sorumlulukları sana bırakırsa yani dışarıyı görmen biraz zor olur.
Yani evet zor olacaktır fakat evlendiğin zaman senin temel işinin bu evin işleri olduğunu unutma. Kimse feminist kafalara girmesin gerek yok. Ha bazı zamanlar çok yorgun olursun yapamayabilirsin bu istisnai durumlar kabul edilebilir fakat bu hep olursa sana şimdiden söylüyorum o evlilik çok gitmez.
Ulhome office is daha iyi bir sorun olmaz senin icin bir avantaj bence kızlar icin en iyisi hem yine istedigini yaparsin heo istedigim bir seydir alip bilgisayari bir cafeye oturup kahve icmek bir yandan calismak yapabilsem güzel olurdu
home ofis harici çalışanlar için işe yakın oturanların sık sık iş yerine gitmek zorunda olabilecekleri , geç işten çıkmak zorunda kalabilecekleri, iş yeri ile ilgili ama işiniz ile alakalı olmayan şeyler için iş yerine yakın olduğunuz için ilk olarak yakın oturan kişinin çağrılacağı için; örneğin: kepenk kumandası yakın oturanda varsa diyelim. elektrik kesildi içeride kalan var. mecbur yakın oturan gider... gibi. home office içinse sanırım iş ve ev birbirinin içine girer. çıkamazsınız gibi geliyor bana
Aslında mesai saatim belli ama dediğiniz gibi bilgisayar başında olunca iş, sanki her daim o bilgisayara erişimimiz olmalı gibi bir algı oluyor patronlar tarafından.
eşimle benim evler yakın. eşim 20 dk yürüme, benim 15 dk yürüme mesafesinde. benzer sorunları yaşadık yaşıyoruz. en az 30 dk ya da 45 dk o da minibüsle falan olsa sanki i daha iyi
Anormal olduğunu düşünmüyorum bu durumun, birçok kurumun birçok ekibi Home office'in verimli bir çalışma şekli olduğuna kanaat getirdi, pandemiden sonra artacaktır bu çalışma stili.
İşimin bir anormalliği yok, 2 senedir bu işteyim. Hayatımı başka bir hayatla birleştiriyorsam o hayatla bağdaşmasını da düşünmem gerekiyor, bunda garip bir şey yok.
nasıl kullanıldığına ve eşine de bağlı, avantaj olabilir gibi. çocuk da düşünüyorsanız kariyerine ara vermek zorunda da kalmazsın çocuklarınla da ilgilenebilirsin
O eve geldiğinde oturur sohbet eder yemeğinizi yer biraz dinlenir dışarı akşam yürüyüşüne cıkarsınız. Cumartesi Pazar zaten sizin. Daha rahat evde olmak bence
Ztb ise gidincede gezmiyorsun is yapiyorsn ona göreayarlarsn kendini hafta ici calisim hafta sonu gezim ya da sabah 8 den 12 ye kadr zemizlik yemek yapim 13 den 15 kadr calisim sonra hava alim falan
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hafta sonu da çalışıyorum da derdim gezmek değil. Dışarıda çalıştığında insan görüyorsun, ben onu görmüyorum. Yola gidiyorsun yoruluyorsun eve gelip dinleniyorsun, bende o da yok.
Bekar olsan iş, toplantı, sosyallik falan iyi olurdu ama. Sonuçta evleneceksin çocuklar olacak. Ve sen hep evde olman gerekecek. Home office çalıştığın için bence daha rahat edersin evlilikte. Bu arada şimdiden hayırlı olsun dilerim😊
Pijamaların üzerinde, sicak kahven ve meşrubatlarin önünde, evin sicak... Bir üretim yok, gaye yok... Hemstirlar kendi kafeslerinin içinde, o kafesteki tekerleğin içinde koşuyorlar. Fark nedir? Fark ne biliyor musun? Sigortaları yok. 😂
Devir teknoloji devri. Satın alımlar sosyal medya fenomenlerine göre şekilleniyor, sosyal medyada güçlü olmayan markalara marka gözüyle bile bakılmayacak bir devre doğru ilerliyoruz. Evimde çalışıyor olmamın seni geren tarafını çözemedim, rahat edeceksen gidip ofiste de çalışabilirim, iş diyecek misin o zaman?
Halkın arasına karışıp ofise yetişme korkun olursa, geç kalıp, erken gitme gibi problemlerin olursa. Sıradaki otobüsü ya da metroyu beklerken veya otomobilinde trafik huysuzluğunu anlatırken biraz üşümüşsen o zaman ofisteki sicak meşrubati hak etmişsin demektir. Teknoloji ve sosyal medya reklamları hususunda dediklerine katılıyorum ama EVDE değil...
Uzaktan beyin ameliyatının yapıldığı bir dönemde yaşayıp hala iş denince aklına metro kuyruğu beklemek gelen birinin ülkeyi ileri götürmeyeceği aşikar. Sen bekle metro sıranı.
Bu ülkede dedim mi? Bu dönemde dedim. Keza senin gibi zihniyetlerin olduğu ülkede uzaktan bırak beyin ameliyatını uzaktan eğitim bile yapılamıyor işte örneklerini haberlerde görüyoruz. Okuduğunu anlayamaman üzücü, zoruma gidecek bir şey yok. :)
Uzaktan eğitim gayet yürütülüyor. Sen ne yapıyorsun? Ne üşeniyorsun? Kime ne öğretiyor, kimi eğitiyorsun? Ya da üretilmiş neyi onariyorsun? Lütfen git yat ve uyu, sonra kalkıp ciddiyetsiz kıyafetlerinle uyanıp kendi kendine is yaptığını düşünerek bilgisayarini aç ✌ iyi geceler