Mezuna kalıp sıfırdan tıp kazanmak mümkün mü sizce?

Tıp istiyorum temelim de yok 7 ay kaldı sınava bu süre zarfında yetiştiremem her şeyi bu seneden geçti artık ama en azından hiç olmazsa bu sene çok çalışıp en azından bu seneden temelimi oturtup öyle mezuna kalsam tıp kazanabilir miyim sizce? OBP puanı da çok etkiliyormuş öyle duymuştum OBP puanım büyük ihtimalle 85 i bulmazsa 82-83 civarı olur diye düşünüyorum tahmin ve hesaplarıma göre. Bu şekilde tıp kazanabilmek mümkün mü sizce?
Mezuna kalıp sıfırdan tıp kazanmak mümkün mü sizce?
Cevapla