Pomem parkurunu geçenler buraya bi el atsın?

Kpss puanımın pomeme yeteceğini umuyorum, yettikten sonra başvurumu yapcam inşallah.. parkuru nasıl geçebilirim.. özellikle gözümü korkutan sıçrama tahtası.. onun için ne yapmam lâzım. Ha bir de akademiyi kazanıp giden arkadaşlarım kazandıktan sonra tam olarak nasıl bir eğitim görüyorsunuz. Malum şınav da çekemiyorum.. mekik çok basit geliyor ama şınav korkulu rüyam diyebilirim. Bu engelleri nasıl aşabilirim.. bilenler ve tecrübeli olanlar yazsın. Konu hakkında hiç bir fikri olmayıp kendi düşüncelerini sunanları mesela bence vs gibi cümleler kuranları kâle almayacağım... şimdiden yardımcı olmaya çalışanlara teşekkür ederim..
Pomem parkurunu geçenler buraya bi el atsın?
Cevapla