SİZ OLSANIZ HANGİSİNİ SEÇERDİNİZ
Psikoloji
Sosyal Hizmetler bölümü
Radyoloji
Fizyoterapi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben ftr istiyorum ama oyle soyledikleri gibi kolay bir meslek degil felcli yasli hastalar olacak kucuk cocuklar bebekler olacak. Ozel ilgi isteyen hasta sayisi dusundugunden daha fazla. Bu kosullara uyum saglayabileceksen bu meslegi secmelisin. Sunu da soylemeliyim ftr biraz da vicdan isi. Ben bir cok fizyoterapist gordum tanidim bazilari hastaya dokunmaktan igrenirken bazilari da ilerleme gorebilmek icin canla basla calisiyor. Demem o ki ftr onemli bir meslektir okurken de calisirken de zorluklar pesini birakmaz. Hakkini verebilecegine inaniyorsan secmelisin.
Sosyal hizmetler gelecegin mesleklerinden. Hem maasi dolgun hem calisma sartlari kolay. Ayrica puani da yuksek degil. Kesinlikle yapabilecegine inaniyorsan turkiyede ihtiyac cok yapmalisin. :)
Sosyal Hizmetlerin 5 6 seneye iş imkanları azalır mı sence?
Neden azalsin canim sosyal hizmet dedigin derya.. her alanda calisabilirsin. Bence bu bolum omru olan bir bolum.
Siz nerede okuyorsunuz
Henuz lise talebesiyim efenim -,-
Psikoloji veyahut radyolojiyi seçerdim
İkiside çağımızın ve ileriki çağların büyük sorunları olacak
Kanser ve insan psikolojisi
İşte o yüzden kararsızım. d Radyoloji daha iç ferahlatıcı.. Psikoloji çok zor anasını satıyım ya. d
FTR (Fizyoloji) iyi para kazanıyosun diye biliyorum.
Cevap
5Cevap
Radyoloji ve psikoloji arasında kalırdım. Radyolojiyi seçerdim sanırım ama psikoloji de çok iyi bilemiyorum seçemedim. :)
Radyoloji de atanmak kolay mı :? . d
Fizyoterapistler asiri rahatlar en az yipraticisi bu bence bide aklin varsa radyoloji yazma bol sans:)
Bende özelde yazacağım ama karar veremedim.. Radyasyona çözüm varmış..
Beş saat değil 7 saat çalışıyorlar.. Aktif olarak 3 saatmiş
Bilmiyorum bence fizyoterapi kolay gibi
psikoloji'ye puanın yetiyorsa neden diğerlerini düşünüyorsun?
Geleceğimi belirleyecek hangisi olsa daha iyi gider diye düşünüyorum..
tabii ki sosyal hizmet
Fizyoterapi seç, para kır
Sosyal Hizmetler bölümü.
Psikoloji
Keyfine bka kansk
Keyif mi. d 4 tane şıkkım var ve kararsızım.. Keyif mi var geleceğimi belirliyorum sonuçta ölmezsem tabi
Senin baban zengin herhalde rahatlığa bak. d
Oda birşey mi bilmediğim bir anda sınava girdim 2 - 3 boşum olmasına rağmen 100 aldım.. Sen düşün
Bilmem.. Sınav kağıdını bile okuyamayan hocaların arasından çıkıp bitirdim liseyi.. Bu bile bir gurur
Psikoloji bencee
ftr :)
psikoloji
psiko
Psikoloji
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar