Aileme üniversite okumak istemediğimi nasıl söyleyebilirim?

Bunu lisenin başında söylemem gerekirdi belki geç kaldım ama bu kararı bu yıl verdim direkt ben okumayacağım mı demeliyim yoksa sınava girip tekrardan tercih yapmamalı mıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar teşekkür ederim yorumlarınız için ama ailem okuldaki durumuma bakıp baya heveslenmiş durumda, liseye birincilikle girmiştim obp ım 84 yani benden beklentileri yüksek benim de kendimden yüksekti ama garip bir şekilde soğudum derslerden kaygı bozukluğu çıktı vs böyle yani kararsızım çok
Aileme üniversite okumak istemediğimi nasıl söyleyebilirim?
Cevapla