+1 yılistediklerini söylemekten çekinme eğer sen çekinir sen ailen seni zorlayacak yani okumaya üniversitede tabii ki üniversitede okuyup belirli yerlere gelmen senin geleceğin için daha iyi ama okumak istemem hayatı farklı şekilde yaşamak istiyorsan da bu senin kararın kimsenin ağzını açıp hiçbir şey demeye hakkı yok
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Yani anksiyete bugün üni yarın başka bişey için engel teşkil eder bence pişman olacağın kararlardan uzak dur derim 16 yasımdan beri çalışıyorum hem asgari ücretle hem ticaret yapıyorum kripto paradan hurda araba alıp parçalamaya kadar birçok işle uğraştım hala daha uğraşıyorum yasım 24 bir evim bir arabam var saçlarıma aklar düştü yani diyeceğim o ki zor
00 Yorumla
+1 yılyurtdışında özellikle çok oluyor diye biliyorum bunu. fiziki çalışarak deneyim kazanmak istiyorlar ya da kendilerine uyan bir bölüm olmadığı için üniveristeyi sadece para ve zaman kaybı olarak görüyorlar. bu şekilde açıklayabilirsin belki.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence elinizdeki fırsatı tepmeyin, psikolojik destek alabilirsiniz bunun için. Okumayan kadınlar ne yazık ki çoğu zaman mağdur oluyor. Ekonomik özgürlük şart bana göre.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
Hayatımız hep inişli çıkışlı duygularımızda tıpkı hayatımız gibi kafandan neler geçiyor neden bu karara vardın bilelem ama her ne olursa olsun başarılı iken bence okumaya devam etmelisin önümüzde bizi neler bekliyor bilemeyiz oku kendini geliştir o arada ne yapmak istiyor isen yap yine sana okumak engel olmamalı bence bayanların en çok ta onların okuyup kendilerini geliştirmeleri lazım statüler değişiyor yaşam içinde fikirler değişiyor en azından keşke dememek için oku çok geç olmadan daha çok gençsin umarım söylediklerimi dikkate alıp ve okursun zaman zaman soğuman çok normal yorar ama sistem bu lütfen okumaktan vazgeçme pişman olursun
10 YorumlaEline altın bileğini almazsam ilerde hep ezerler. Tüm gün evde yan gelip yatıyor olursun. Evlendiğinde işler yolunda gitmezse çocuklarıbla ortada kalırsın. 30 yaşına gelince başlar keşkeler. Üniverte insanın çzünü bulmasını dağlayan harika bir deneyim. Bence mutlaka bu deneyimi edin. Madem başarılısın Erasmus la at kendini Yurt dışına. Daha ne istiyorsun. Allah herkese aynı beyni vermişken istersen odtüyü kazanırsın. Dinimiz bile oku diyor.
21 Yorumla- +1 yıl
👍👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Keşke okusanız ama kimsenin tercihlerine karışmak benim haddim değil. Ailenize güzel bir dille neden okumak istemediğinizi mantık çerçevesinde açıklayıcı bir şekilde anlatırsanız onlar da ilk başta kızıp sinirlenselerde zamanla sizi anlayacak ve fikrinize saygı duyacaklardır.
30 Yorumla
+1 yılBen de istemedim. Şimdi bunalımda gibiyim kendimi hiçbir şekilde geliştiremedim, herhangi bir bölümü yazsaydım daha faydalı olurdu. Sınavlara girdim ama istek yoktu zaten olsa say aytden belli bir şey yapardım :/
Pişman değilim ama bu yıl cidden hazırlanmaya karar verdim, dil bölümünden. Bence online eğitim varken sen de gir çalış hem evde olacaksın hep.
Başka bir planın varsa ama bırak onun peşinden git.20 Yorumla
+1 yılOnlara okumadan da bişeyler yapabilecegini kendi ayakların üstünde durabilecegini kanıtla
Seninle gurur duyarlar
Okul sadece bir gösterge ve reverans senin kendini hayat okulunda gelişmen ve bunu ailene ispatlaman senin için daha hayırlı olacak 😃10 YorumlaNeden okumak istemiyorsun ki? Dünyada ve ülkemizde okumak isteyip de okuyamayan bir çok insan varken ve senin önün bu kadar açıkken neden böyle bir karar alıyorsun? Bak lisede de başarılıymışsın, bence kararlarını bir daha gözden geçir. Kendine yazık etme.
027 Yorumla- +1 yıl
Herkes tornadan çıkmış gibi aynı şeyleri yapmak isteyecek diye bir şey yok. Bazıları okumak ister ( bu isteğin en son sebebi okuyup birşeyler öğrenmektir genelde) bazilari istemez okul yaşamanın tek şartı değil olmamalı
- +1 yıl
Okumazsan yaşayamazsın diye bir iddiam yok benim yukarıda, ayrıca herkes tornadan çıkmış gibi aynı şeyleri yapmıyor okul okuyarak herkes farklı hedeflerle bu yola çıkıyor. Onun dışında bugün üniversite mezunlarının birçoğu bile hayatında sıkıntı yaşarken lise mezunlarının bu acımasız sistemde hiç şansı yok. Ha benim torpilim var istediğim yere girerim ya da benim babamın parası var bana iş kurar ben başında dururum diyorsan o ayrı. 18-19 yaşında bir bireyin daha çocuk olduğunu düşünürsek bu tür kararları verebilecek olgunlukta olmadığı için ve ileride pişman olabileceği tüm hayatını etkileyebilecek şeylerden kaçınması gerekir. Benim zamanında birçok lise arkadaşım (kız) okumayı bırakıp farklı şeylere yöneldiler ve ben onların hallerini gayet iyi biliyorum. İbretlik insanlar oldular hepsi
- +1 yıl
Demek istediğim herkes okumak isteyecek ve okuyacak diye bir sey yok. Niye üniversite okumak istemiyor diye insanlari ayipliyorsunuz? Hakkini alirsa üniversite mezunu olup olmaması fark etmez üniversite okumak calismanin tek anahtari degil. Okumazsan iş bulamazsin demek ne kadar doğru herkes okumaya bilime ac değil. Yapay bir zorunluluk icin kendini yıprtmak yerine baska sekilde de hayat kazanabileceğine inananlari desteklemek lazım.
- +1 yıl
Üniversite okumayanları neden ayıplayayım ben? Çoğul konuşmamalısınız benim öyle kafa yapım yok. Burada önemli olan vasıflı bir birey olmak, 25-30 yaşına geldiğinde kimseye muhtaç olmamak. Ülke şartları ortada ve eğer özellikle kadınlar kendilerine yatırım yapıp kendilerini geliştirmedikleri takdirde ilerleyen yaşlarda sürekli ezilen taraf oluyorlar. Mevzu bahis sadece iş sahibi olmak değil
- +1 yıl
Hayır insanlarin yüzde doksan dokuzunda mevzu bahis ve en temel amac iş sahibi olmak. Sadece yüzde 1lik kısım belki bilim askiyla ysnip tutuştuğu icin üniversiteye gidiyor geriklani moda olduğu icin ve statü atlamak icin yukari insan gibi gözükmek icin. Üniversite okumuşlar üstün insan olmuyor herkes insan ve her insanin insan gibi çalısma ve en az asgari ücret alma hakki kanunlarla sabittir. Üniversite okumus kadini kimse ezemez üniversite okumamis kadin ezilir diye bir sey olamaz böyle düşündügünüz icin kendinizi bir sorgulayin. Niye kimi insanları aşağı kimi insanlari yukarı görüyorum diye kendinize bir sorun.
- +1 yıl
Siz çok yanlış yerlerdesiniz hanımefendi. Benim yukarıda yazdığım şeyler benim düşüncelerim değil bu ülkenin şartlarıdır. Üniversite okumayan eziktir ya da okuyan süper akıllıdır diyemez kimse. Bu hayatta hiçbir şeyin garantisi olmadığı gibi okuyup en iyi yerlere gelmenin de garantisi yoktur. Fakat belli bir yerlere gelmek için şansını arttırmakta bireylerin kendi elindedir. Onun dışında asgari maaştan falan bahsetmişsiniz, ülkede yoksulluk sınırının 7500 TL asgari maaşında 2200-2400 TL arası değiştiğini unutuyorsunuz sanırım. Seçim sizin seçiminiz bu ekonomik refah bana yeter diyen varsa buyursun devam etsin hayatına. Onun dışında üniversite okuyanların hepsi iş sahibi olmak için okur diye bir mantıkla buraya yazı yazmanız da yanlış. Sizin ön yargınız oluşmuş ve bu ön yargıyı kırmadığınız müddetçe biz burada 30 saat konuşsakta fayda etmez
- +1 yıl
Yoksulluk sınırını neyin belirlediğini bilmiyorum ama asgari ücretin çok altında calisan hatta gelenksel olarak staj adi altinda bedava calisan üniversite mezunlari dolu. Insan gibi para almayi her insan hak eder yeter ki işini yapsin hakkini alamadiginda hakkini almayi bilsin. Asgari ücret de alabilir insan gecinebiliyorsa bu ayip bir sey degil. Üniversite mezunu olmayanlar en düşük paraya tamah etmek zorunda diye bir sey yok. Toplumun gerceklerini dile getirdiğinizi söylüyorsunuz ama toplumun bir parcasi olarak yanlis düsünceler dillendirerek yanlış algıyı beslediğinizi unutuyorsunuz.
- +1 yıl
Yoksulluk sınırını belirleyen en önemli faktör bir ailenin insani açıdan temel ihtiyaçlarını karşılayabileceği ekonomik denkliğidir. Onun dışında her iyi toplumda kötü olduğu veya her kötü toplumda iyi olduğu gibi üniversite mezunlarının da vasıfsız olan bir kısmı, lise veya orta okul mezunlarının da vasıflı olan bir kısmı mutlaka vardır. İstisnalar her yerde her zaman her konuda vardır. Bugün birçok üniversiteli genç sırf üniversite okudum diyebilmek veya üniversite ortamını görmek için okudukları için sizin verdiğiniz örneklere tâbi oluyorlar. Benim söylediğim ise eğitim alırken aynı zamanda KENDİNİ GELİŞTİRİP KENDİNE YATIRIM yapan insanlardır. Bu insanlar asla başarısız olmazlar er ya da geç istediklerini alırlar. Bazı insanlar sıradan olmayı seçer ve öyle yaşar, bazıları ise tüm tabuları yıkıp kadere yenilmeyerek kendine yepyeni hayatlar kurarlar. Ayrıca istatistiksel olarak okur-yazar oranını eğitim düzeylerine göre araştırabilirsiniz, dediğim her şeye paralel şeylerdir. Siz okul okumayı diploma almayı iş sahibi olmayı sadece maddiyata bağlayarak konuşuyorsunuz bense hem kişisel gelişim hem de maddiyata bağlayarak konuşuyorum aradaki fark bu. şu an 18-19 yaşında bir kız çocuğunun gönderisi altındayız ve bu çocuğun kendi doğrularını seçebilmesi için en az 3-4 yılı daha var, sizin kafa yapınızla hareket ederse olacaklar üç aşağı beş yukarı aynı, benim kafa yapımla hareket ederse bundan birkaç sene sonra her şeye rağmen okumak istemediğine kanaat getirdiğinde hiç birşey kaybetmemiş ama tecrübe kazanmış olacak. Memlekette keşke zamanında okusaydım diyen insanların çoğunlukta olduğunu da unutmayın
- +1 yıl
Kimse kahrasmanlık hikayesi yazmak zorunda değil herkes üniversite okumayabilir insan gibi calismak ve gecinebilecek bir para almak esastir bana göre ve cogu insani tatmin edecek yadam da budur ben de bunu savunuyorum. Bedavaya çalışanlar grubuna yeni mezun avukatlar ve mühendisler olmak üzere bir sürü insan da dahil. insanlar üniversite mezunu olup nasil tokatlandıklarının bile farkina varmıyorlar. 18 yaşında bir insan üniversiteye gitmek istemiyorsa ne istemediğini biliyordur ve modaya uymak zorunda olmak istemiyordur araya 4 sene koymadan para kazanmak istemek gayet normal bir sey
- +1 yıl
18 yaşında bir bireyin çocuk değil de olgun bir birey olduğunu savunuyorsanız daha fazla tartışmaya gerek yok. Ayrıca sizin bedava çalışma dediğiniz şey akademik olarak aldığınız bilgilerin uygulamalı öğrenme biçimidir. Burada amaç para kazanmak değil deneyim kazanmaktır. Her şeye maddi gözle baktığınızı söylemiştim az önce. Neyse o işin ayrı boyutu, siz istisnalardan bahsederek çoğunluk böyleymiş gibi gösterme alışkanlığı edinmişsiniz. Sürekli istisna şeylerden bahsediyorsunuz, aynı frekansta konuşmuyoruz maalesef. Ben kendini geliştirmekten bahsederken siz asgari ücret, bedava staj vs diyorsunuz. Anlaşmamız imkânsız
- +1 yıl
Deneyim kazanırken de emeğimizin karşılılığını almalıyız çünkü maddi ihtiyaclarimiz var ölmemek icin para kazanmalıyız ailemize muhtac olmayacak kadar kazanmalıyız, yani sizin küçümsediğiniz asgari ücreti hic olmazsa mezun olup bir yere işe girmişsek. Deneyim kazanmak parasız olmalıdır diyen kim? Keşke bu durumlar istisnabile olmasa herkes en azindan asgari ücret alsa emegini süslü cümlelerle bedavaya satmasa. Birakin 18 yaşı, ilkokul çocuğuna bile istemediği seyi zorla yaptırmak gerekmaz istemiyorsa istemiyordur zorla güzellik olmaz.
- +1 yıl
Kimse burada zorla güzellik yaptırmıyor ki hanımefendi, burası sosyal medya sonuçta. Fikir sormuşlar bizde fikrimizi beyan ediyoruz, kendisine ve ailesine bağlı alacakları karar yani. Ayrıca staj dediğimiz şey 1-2 yıl süren bir şey değil 1-3 ay arası olur genelde. Bu arada asgari maaşı küçümseyen ben değilim şu anki ülke şartlarıdır. Yoksulluk sınırını insanların geçim sıkıntısını ben çıkarmadım ortaya değil mi?
- +1 yıl
Ayrıca 18 yaşında bir insan nasıl çocuk oluyor gayet akli ve fiziki melekeleri gelişmiş oluyor insan 18 yaşnda. 60 yaşinda bir insana göre 30 yaş bile çocuk sayılır meselaben bazi insanlara göre daha çok küçüğüm bana çocuk diyenler var
- +1 yıl
Avukatlar nezun olduktan sonra 1 sene süreyle bedavaya çalışıyor ve işyerleri yeni mezun insanlara deneyim kazandirma veya deneme bahanesiyle ücretsiz calisma ceklif ediyor belirteyim
- +1 yıl
Günümüzde unicef tarafindan belirlenen ergenlik üst sınırı 25 . Insanlar uzun seneler hata yapmaya meyilli oluyorlar 25 yaşlarina 30larina kadar.
- +1 yıl
Kişisel gelişim aç karınla olmaz
- +1 yıl
İsteyen üniversite okur istemeyen okumaz beyenfendi herkes üniversite okuyacak diyr bir sey yok ilk başta okumak isteyen insanları göstererek sanki herkes ayni seyi istemek yapmak zorundaymis gibi düşündüğünüz icin yazdım. Iyi aksamlar
- +1 yıl
İsteyen okur istemeyen okumaz demişsiniz ne güzel, keşke dediğiniz gibi olsaydı. Ama olaylara biraz realist bakarsanız isteyen birçok kişinin okuyamadığı bir ortamda yaşıyoruz. İlk yorumumda buna dikkat çekmek içindi. Eğer bu ülkede her isteyen okuyabiliyor diye düşünüyorsanız sizinle aynı ülkede yaşamıyoruz demektir. Size de iyi akşamlar
- +1 yıl
Ben o anlamda söylemedim herkesin ayni seyleri istemesi gerekmez demek istedim hani siz ayıplamışsiniz ya birileri üniversiteye gitmek isterken birileri gidebilecekken istemiyor diye.
- +1 yıl
Karşilaştirmak ayiplamaktir
Peki bsy sorucam. annen baban zenginler mi. nasil geçirmeyi dusunuyosun. uni mezunları bile iş bulmakta zorlanıyorlar. lise mezununu nasil işe alacaklar ki. iş bulursun belki ama cpk zor. maaş da oyle.
00 Yorumla
+1 yılEn azından kendini dene oku kendine bahaneler uydurma çalışmak sandığın kadar kolay değil oku paranı ye okumaz böyle liseden işe girersen başkaları senin paranı yer...
10 YorumlaOkuyanın halini görüyoruz boşuna para dokmicem bu zamana kadar yaptıklarıniz için okuttuğuniz için Allah razı olsun okumamaya karar verdim. Sonra gerekirse okurum de
10 Yorumla
+1 yılYanlış yolda olduğunu bil bir kadının üni. Okuması ülkemizde cidden çok önemli ama karar vermişsen diyecek bişey yok çat diye o an söyle içinden ne geçiyorsa umarım pişman olmazsın
00 YorumlaNeden okumuyorsun bu ülkede üniversite mezunları zor iş buluyor sen nasıl bulacaksın
32 Yorumla- +1 yıl
@Cicikus1 yani ünv mezunu zor iş bulurken lise mezunu nasıl bulsun benim anlatmak istediğim bu okumak istemeyen herkes bunun ardına sığınıyor aman üni okuyanlar boş geziyo vs ama öyle değil en güzelinden bir memur olsan okuduğun lisansa göre maaşın artar ben lisede staj yaparken bir abi vardı ünv mezunu memur olarak çaycılık yapıyodu adam çalışmış kpssden daha iyi puan almış daha iyi yerlerde gördüm herşey okumakla oluyor yani
Ailesi okutmuyor diye intihar eden gençler var iken senin böyle düşünmen üzücü
40 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 655 cevap paylaştı.
+1 yılçiftçi ol 5 tane inekle başla aylık 40-50 bin kazananı biliyorum
20 Yorumla Okuman için maddi ve manevi emek vermiş ailen varsa bunu onlardan önce kendine söylemiş olman da bir sorundur ztn.
00 YorumlaOkumalısın kendin için bişeylerin altına saklanıp okumak istemiyorum deme bugünün yarını var ayakları yere sımsıkı basanlardan ol
00 Yorumla
+1 yılOkumak zorunda değilsin tabi. Mantıklı argümanlar sunarak üniversite okumamayı haklı gösterebilirsin.
00 Yorumla
+1 yılBunun kolay bir yolu yok denecek kadar az Seben ne olursa olsun yinede söylenmiyor başarılar dilerim.
00 YorumlaBurda oku okuma diyecekler olucaktır illaki peki ama neden istemiyorsun altında yatan sebep nedir?
10 Yorumla
+1 yıl"Selam millet ben okumıycam haberiniz olsun" de. Masraf çıkarma madem sjsjsjs
11 Yorumla- +1 yıl
Aileye selam millet diyor fhfghgjghk
+1 yılDüzgünce fikrini belirtirsen anlayışla karşılarlar umarım.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılLisenin başında söyleyemezsin çünkü zorunlu eğitim 12 yıl.
Bence yerinde bir karar, Üni mezunuyum 25 yaşında iş hayatına atıldım aldığım maaş 2.800
Lisede iken atılanlar alıyor 600010 Yorumla
+1 yılokuma bencede nasılsa bunun sıkıntısını en az 5 yıl sonra çekmeye başlarsın malum hayvan gibide pişman olursun ama iş işten geçmiş olur bencede söyle okuma okuyup napcan
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılOkuma tabii, koca parası yemek varken.. Sonra kocan olacak herif bir iki tartışmada senin arka tarafına tekme atarak yürü babanın evine desin de aklın başına gelsin...
20 Yorumla
+1 yılOnlara sırasıyla şu harfleri oku;
ü-n-i-v-e-r-s-i-t-e o-k-u-m-a-k i-s-t-i-y-o-r-u-m00 YorumlaKendi tercihin elbette ama bu ülke de kadın olmak zor mesleğini ele almanın da tek yolu üni. okumak.
00 Yorumla
+1 yılBu kadar pasif olma git otur ben de üni okuycam de napçaklar anasını satayım nası okumaya kalkarsın die canını mı alcaklar
00 Yorumla"ey ailem, ben üniversite okumak istemiyorum" diyeceksin
00 Yorumla
+1 yılTercih yap sonra okul sürecini dondur istediğin zaman başlayabilirsin öyle bir avantajın var
00 YorumlaÇalışıyorsan ben çalışmak istiyorum hem üniversite okusam kaç yazar herkes ışsiz de. İkna olurlar.
00 Yorumla
+1 yılInsanlar konusarak soyluyor ama.
Siz nasil yaparsiniz bilmiyorum😅00 Yorumla
+1 yılDirekt okumak istemediğini söyle. Sınava hazırlanıp hem kendini hem de aileni kandırma.
00 YorumlaSöyle gitsin. Alavere dalavere yaparsan daha kötü olur.
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılDirekt söyle ama yıllar sonra gelip burada "üniversite okumadım, işim yok, ailemden bunaldım/boşanmak istiyorum vs vs" şeyler deme.
10 Yorumla Anne olduğunda yavrun sana söylediğinde ne hissedersen onu hisseder empati yap☺
00 Yorumla
+1 yılOku oku ablam sen yaparsin birak şu boş rahatsızlıkları
00 Yorumla
+1 yılNasıl söylersin bilmiyorum ama ileride pişman olacağını biliyorum.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılO değilde 84 obp ile nasıl birinci oldun meslek lisesi falandı sanırım
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılpeki neden okumak istemiyorsun nedeni nedir madem bu kadar akıllı kızsın?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOku pişman olursun. Millet iş bulmak için orda burda dileniyor tabii ailem zenginse o ayrı
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 1,9b cevap paylaştı. Düşündüm nde bir an. Çocuğum böyle bir şey söylese. Ne kadar da üzücü bir durum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılselam niye okumak istemiyorsun.. çalışmada mi karar verdin?
00 YorumlaBenim çok zor oldu söylemem en sonunda babam açıköğretime karar verdi
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 12,2b cevap paylaştı. Ben girişimci olucam bunun için direk çalışıp para biriktirmek istiyorum de okumak yerine
00 Yorumlabence tekrar sevmeye çalışmalısın önünde güzel bir gelecek beklıyor senın bir çok öğrencıı ne kadar senın yerınde olmayı ıstemeyı çok üzüldüm
00 Yorumla
+1 yılCanım benim kendinden önemli değil hiçbişey biraz kafanı dinle kendine gel acelesi Yok hayat senin hayatın kim ne diyebilir
00 Yorumla
+1 yılBenim tek idealim evlenip
Yuvamın kadını, çocuklarımın anası olmak...
Başka idealim de niyetim de yok de onlar anlar 😉00 Yorumla
+1 yılBuna ben bile üzuldüm onlari düşünemiyorum.
21 YorumlaÜniversite okumak istemiyorum de geç ne düşünüyorsun
00 YorumlaÜniversite okumak istemiyorum sonuçta senin kararın
00 Yorumla
+1 yılBence zaman geçmeden söyle daha fazla heveslendirme
00 YorumlaNede dolayın kaygı yaşıyorsunuz
02 YorumlaAnksiyete herşeye engel işte.
17 Yorumla- +1 yıl
neden anksiyete
- +1 yıl
siz kadınlar hep tersmi konuşursunuz
- +1 yıl
hemen ezme modu. görmüyor musun kelimesi yetiyor.
- +1 yıl
tamam sorun yok eyvallah.
zengin koca buldum kim s*ker okulu de
10 YorumlaBabaaaa bana koca bul 😅
10 Yorumla
+1 yılBen okumayacam dedim aileme
10 YorumlaAtatürk: bütün ümidim gençliktedir
00 Yorumla
+1 yılBence Açıktan olsun oku, sonra çok pişman olursun.
00 Yorumla
+1 yılNeden okumak istemediğini açıkla
00 Yorumla
+1 yılBence pisman olacagin kararlar verme iyi dusun
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 562 cevap paylaştı.
+1 yılNeden okumak istemiyorsun
00 Yorumla - Devamını Gör (41)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer