arkadaşlar sizce hangisi daha iyi önü açık Banka ve Sigortacılık 2 yıllık bitirince ne yapabiliyoruz?
Banka ve Sigortacılık
Lojistik
Dış Ticaret
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
hiç biri valla hiç biri sakın seçme lojistiğin iş imkanı çok çok diyolar ama bok çok. bankacılık okursan sabah 8 akşam 5 kıçının üzerine otura otura basenlerin çıkıcak. dış ticaret ben okuyorum böğğ geldi çok sıkıcı bence hiç biri
bak benden sana tavsiye istersen seç herhangi birini ama sonra 4 yıllık adam gibi bölüm oku hayalin bankacı olmak mı? ya da gümrükçü mü? ithalat ihracat muhasebesi mi tutmak istiyosun? sen bilirsin
tekrar gir zaten mutlaka gir o zaman şimdilik dış ticarete girebilirsin ama sıkıcı yani söyliyim sana iş imkanı var ama sıkıcı seneye daha iyi bir hedefin olsun
akşam 5 değil eğer 7 de çıkan bankacı varsa saçlarımı keserim :)))) 8 i bulur çıkmaları araştır
bankacılık daha sempati geliyor :)))
Cevap
2Cevap
Kanki hatay yZ sen :)
Banka ve Sigortacılık
dış ticaret ve lojistik. aç kalma şansın yok :)
Banka ve sigortacilik bnce is imkani daha fazla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar