Sözel öğrencisiyim hemşirelik istiyorum ve olması için fen yapmam gerek, nasıl çalışmalıyım?

Arkadaşlar yardım edin... Lütfen?
sözel öğrencisiyim hemşirelik istiyorum ve olması için fen yapmam gerek, nasıl calismaliyim? Nasıl bilgiler kalıcı olur? Matematige en kısa zamanda calismaya baslicam nasıl bütün herşeyi aklımda tutabilirim? En çok korktuğum şeyde sınav günü bütün bildiklerimi unutmak. Nasıl bunlardan uzaklasabilirim? Düzenli calisarak bunun üstesinden gelebilir mıyım?
Sözel öğrencisiyim hemşirelik istiyorum ve olması için fen yapmam gerek, nasıl çalışmalıyım?
Cevapla