Keske başka bölüm okusaydım diyor musunuz?

ben ilkokul-ortaokul zamanlarında hic matematik yapamazdim. haliyle iyi bir lise kazanamadım ama düz lisedeyken ergenlige girince zekam mı acıldı yoksa cocukken isin ciddiyetinde mi degildim hala cozemedim ama üni sınavında 30 bininci oldum. tamam cok ust duzey bir derece degil ama kapasiteminn ustundeydi bence. sonra ne oldu rehberlikcim sagolsun insaat muhendisligi yaz dedi. neyse ben de rehberlikciyi dinledim Ankara 'da insaat mühendisligi okudum. Bir sekilde bitirdik ama simdi issizim is yok la. ziraat muhendisligi okuyan arklarim hemsirelik okuyan arkadaslarim falan 4 yılda bitirdi simdi kamuda cogu. Netlerim de su sekilde 8 yil aradan sonra bir bakayim dedim. duygulaniyor insan ya.
Keske başka bölüm okusaydım diyor musunuz?
yalnız kimya yapmasam iyiymis :))
yalnız kimya yapmasam iyiymis :))
Keske başka bölüm okusaydım diyor musunuz?
Cevapla