İşçi mesaiye kalmazsa işveren tazminatsız çıkarabilir mi?

Çok fazla mesaiye kaliyorum,270 saati geçmiş mi bilmiyorum ama geçmemiş olsa bile mesaiye kalmak istemezsem beni tazminatsız çikarabilirler mi
İşçi mesaiye kalmazsa işveren tazminatsız çıkarabilir mi?
Cevapla