Sa millet. Ben ilerde oyuncu olmak istiyorum. Dizi ya da film vb. Bu işlerde tip çok mu önemlidir? tipsiz olduğum için demiyorum gayet yerinde bir tipim var. Yakışıklı mıyım bilmiyorum ama kesinlikle çirkin değilim. Soru burdan sonra başlıyor. Dişler. Oraya kadar ger şey iyi kaş göz kirpik ağız ama dişlerim biraz çirkinler. Ön üst dişimin birinde beyaz bir leke var ufak. Bu aşılabilir bir problem diş tozudur vs. Bir şekilde zarar en aza indiriliyor. Ama alt dişler... Sorun şu ki, alttaki yanyana sıkı sıkıya duran iki dişin önünde bir diş daha var. Gayet çirkin görünüyor o dişi çektirmeden de kurtuluş yok gibi tel yıllar sürer sağlam dişi çektirmek de ne kadar acı verir bilen bilir ve aynı zamanda mantıksız da diş sağlam çünkü. Şimdi ne dersiniz benim durumum ne olur hayallerim kesinlikle suya mı düştü dersiniz?
Yoo bir şekilde dişlerini düzeltirsen neden olmasın?
Sen bırak o hayali başka şeylere yönel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Merhaba, 🥰
Oyuncu olmak istiyorsanız sorunuza cevap olarak tipin önemli olmadığını söyleyerek başlayabilirim. Bir çok diziyi, sinema filmini ya da tiyatro oyununu mutlaka izlemişsinizdir. Eğer dikkat ederseniz dizide bir çok rolü oynayan farklı karakterlerin olduğunu görürsünüz. Tüm oyuncular manken ya da bir yarışmaya girerek aday olmuş kişiler değillerdir. Elbette içinde çok yakışıklısı ya da çok güzel olan oyuncusu olabilir. Ama bu demek değildir ki illa ki böyle olmak gerekiyor.
Yeri gelir burnunda kemik kısmı belirgin olan bir oyuncu olur. Bazen dişleri çarpık bir oyuncu olur ya da kambur bir oyuncu olur, sakallı olur, bıyıklı olur, şişman olur, zayıf olur v.b. Yani bu oynayacağınız role göre değişiklik gösterir. Önemli olan oyuncunun yetenekli, başarılı, dikkatli, uyumlu, oynayacağı karakterin çok iyi analizini yapmış bir oyuncu olmasıdır.
İyi bir oyuncu olmak istiyorsanız tiyatroyla ilgili bol bol kitap okuyun, araştırma yapın. Kendinize meslek olarak belirleyecekseniz, yaşınız müsaitse konservatuara ya da Güzel Sanatlar Fakültesi'nin oyunculuk bölümlerine girebilmek için hazırlık yapın.
Yaşınız daha ileriki bir yaş ise oyunculukla ilgili kursları araştırıp, onlardan birine başlayıp eğitimini alın. Sonrasında çalışarak istediğiniz başarıya ulaşacağınıza İnanıyorum.
Dişlerinize takılmayın. Elbette ki, sağlık açısından kontrollerinizi yaptırın. Doktorunuzun tavsiyelerine uyarak bu sorununuzu da aşmak için yapılması gerekenleri yapın. Hayallerinizin peşinden koşun. Gerçekten isterseniz hayalleriniz gerçekleşir. Şimdiden başarılar.
Yolunuz açık olsun.🙋🏻♀️