Oyunculuk kursuna gidip oyuncu olmak istiyorum bir yardımcı olabilir misiniz?

Sa millet. Ben ilerde oyuncu olmak istiyorum. Dizi ya da film vb. Bu işlerde tip çok mu önemlidir? tipsiz olduğum için demiyorum gayet yerinde bir tipim var. Yakışıklı mıyım bilmiyorum ama kesinlikle çirkin değilim. Soru burdan sonra başlıyor. Dişler. Oraya kadar ger şey iyi kaş göz kirpik ağız ama dişlerim biraz çirkinler. Ön üst dişimin birinde beyaz bir leke var ufak. Bu aşılabilir bir problem diş tozudur vs. Bir şekilde zarar en aza indiriliyor. Ama alt dişler... Sorun şu ki, alttaki yanyana sıkı sıkıya duran iki dişin önünde bir diş daha var. Gayet çirkin görünüyor o dişi çektirmeden de kurtuluş yok gibi tel yıllar sürer sağlam dişi çektirmek de ne kadar acı verir bilen bilir ve aynı zamanda mantıksız da diş sağlam çünkü. Şimdi ne dersiniz benim durumum ne olur hayallerim kesinlikle suya mı düştü dersiniz?
Yoo bir şekilde dişlerini düzeltirsen neden olmasın?
Sen bırak o hayali başka şeylere yönel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Oyunculuk kursuna gidip oyuncu olmak istiyorum bir yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla