İngilizcem gelişsin diye Cambly kullanmak mantıklı bir karar mı sizce?

B2 Seviyesindeyim.
Spekaing kursum yeni bitti, ufak ufak konuşmaya başladım. Kısa kısa kelimelerle olsa da kendimi ifade edebiliyorum.
Gittiğim kurstaki hocalarım yabancıydı ve verim alıyordum.
Benden başka İngilizce bilen ne bir arkadaşım var ne de biri, yani konuşmazsam da unuturum gibi geliyor.
Cambly'de de yabancı insanlar ile iletişime geçip sohbet edebilirim.
Sizce almak mantıklı mı?
İngilizcem gelişsin diye Cambly kullanmak mantıklı bir karar mı sizce?
Cevapla