B2 Seviyesindeyim.
Spekaing kursum yeni bitti, ufak ufak konuşmaya başladım. Kısa kısa kelimelerle olsa da kendimi ifade edebiliyorum.
Gittiğim kurstaki hocalarım yabancıydı ve verim alıyordum.
Benden başka İngilizce bilen ne bir arkadaşım var ne de biri, yani konuşmazsam da unuturum gibi geliyor.
Cambly'de de yabancı insanlar ile iletişime geçip sohbet edebilirim.
Sizce almak mantıklı mı?
Spekaing kursum yeni bitti, ufak ufak konuşmaya başladım. Kısa kısa kelimelerle olsa da kendimi ifade edebiliyorum.
Gittiğim kurstaki hocalarım yabancıydı ve verim alıyordum.
Benden başka İngilizce bilen ne bir arkadaşım var ne de biri, yani konuşmazsam da unuturum gibi geliyor.
Cambly'de de yabancı insanlar ile iletişime geçip sohbet edebilirim.
Sizce almak mantıklı mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer