Hangi dersaneye gittiniz? dersanenin rolu buyuk mu?
hangi kaynaklari cozdunuz? yazin ygsye mi calistiniz?
programiniz nasıldı
hangi kaynaklari cozdunuz? yazin ygsye mi calistiniz?
programiniz nasıldı
altyapın ve çalışan bir kafan olacak yani zeki olacaksın. Bunlar olmadan deli gibi çalışsan da olmaz. zekilikten kastım sınava girdiğinde bildiğin her şeyi adeta sınav kağıdına kusman :D Yani ben biliyodum ama heyecandan yapamadım tarzı biriysen şansın yok.
ben cok heyecanlanan birisiyim :( :D
bu kötü işte, mesela ben adam gibi doğru düzgün çalışmadım ama ort bir puan tutturdum en azından İzmir de kalmamı sağlayacak. çalışmadığım için az şey biliyodum ama o bildiklerimi de rahatlıkla sınavlara uyguladım, hiç heyecanlanmadım. her şeyden önce heyecanını yenmelisin
sadece sinavda degil ben herseyde asiti heyecanlanan birisiyim ve dediginiz gibi bu herseyi hep cok olumsuz etkiliyor
İllaki girersin yeterki abuk sabuk şeylere kafanı bozup ders çalısmamazlık etme
Insallah
Dersaneye yazıldı özel ders aldı ölümüne inekledi sevgili en yakın arkadaşım. Çok zor çok. Ve sadece 33 bine girebildi, tıp istiyordu ama olmadı. Hayatla bağlantını kesmen lazım 30 bin için
evet haklisiniz kolay değil
11. sınıfın nisanından yaz sonuna kadar ygs sonra lys çalıştım şahsen
ama sonra da ygs denemesi çözmen lazım nerdeyse her gün. ben 3 günde 1 felan çözüyodum ama sorun olmuyodu yani
anladim tesekkurler
Cevap
2Cevap
Herşey sende bitiyor klişeleşmiş bir laf olsada doğru
umarim..
ben fizyoterapist olmak istiyorum. simdide geometri matematik calisiyorum. fizik kimya biyoloji de calismaya baslayacagim tesekkurler
çalışma sistemi diye bişey yok insanın zeki olması lazım. dershaneye ortam yapmaya sevgili bulmaya gitmeyin adam gibi ders dinleyin kazanırsınız
zeki bir insan çalışmaz ise zeka duzeyi orta olup coo calisan bir insanin daha iyi olcagini iddaa edenlerdenim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar