Avukatlikta olmuyor diye biliyorum ama savcılık ve hakimlikte oluyormus öyle çok büyük dövmeler değil zaten yaptırmazsam icimde ukte kalcak bir de sırtıma ya da fazla gozukmiycek bir yere yaptirirsam sorun olur mu Aşağıya koyduğum fotoğraflardaki yerlere ve aynı boyutta dövme yaptırmayı düşünüyorum Fikriniz ne?
Avukat yanında çalışıyorum etrafımda da çok fazla tanıdığım avukat var istersen bir sorayım ama askere mi alınıyorsun yani dövme vücudunda kıyafetten görünmeyecek bile belki. Neden sorun olsun ki. Vücudunu inceleyecek halleri yok ya.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sorarsan eğer çok iyi olur evet aslında mantıklı olarak sorun olmaması lazım ama çoğu kişiden böyle bir şey duydum
Polis askeriye mittte olmaz, diğer tüm kurumlarda herşey serbestyir çünkü bunlar özel statülü krumlardır, kim sana diyorsa olmaz hikaye anlatmış sana, sana tavsiyem sendw onlara dövmeni yaptır üstüne fıkra anlat
En doğrusunu düşünmüşsün.. Geçici olarak yaptıran yerler var şimdilik istiyorsan hani az biraz hevesin kaçsın diye yaptırabilirsin.. Daha sonra yaptırırsın istediğini
Sadece hakim savci olmak gibi bir niyetiniz varsa, zaten fazlasiyla secici olan o heyetin karsisinda o dovmeyi gizleyin. Kapidan cikinca da siyirirsiniz kolunuzu sikinti yok. Avukatlikta zaten cubbeniz boynunuzu dahi ortecek. Ondan bahsetmiyorum bile.
Ayak bileginde kelebek olan hakim de gordum, kol icinde oglunun adi yazan hakim de.
Siz derslerinizi calisin. Otesine kimse karismiyor zaten.
bileğimde küçük bir dövme var zaten. mülakat maximum iki dakika sürüyor zaten. iyi bir kapatıcıyla gizlenebilir diye düşünüyorum. çok teşekkür ederim 💐