İtalyanca öğrenmek istiyorum internetten öğrenmem mümkün müdür :O
Birde çok mu zor bilen var?
Birde çok mu zor bilen var?
ben öğrenmeye çalıştım
hiç de zor gelmedi
ingilizcem uğraşmam rağmen çok kötü seviyede
ama italyancayı çok sevdim
eğer öğrenmek istiyorsan asım tanış ın yapısal yolla italyanca diye bir kitabı var
öyle kelime ezberlemekle falan uğraşma boş yere
bu kitabı tamamlayan bir insanın kesinlikle italyanca konuşacağına inanıyorum
İngilizce ile kıyaslarsak zorluk derecesi nedir
ben ingilizcenin telaffuzunda zorlanıyorum
italyancada öyle bir sıkıntı yok
bizim gibi her harfi bastıra bastıra söylüyorlar hatta bizden daha fazla
sadece bazı kurallar dışında neredeyse okunduğu gibi yazılıyor
kelimeleri bizim gibi peşpeşe gelen sessiz harfler falan yok
casa, molto, poco, lingua, ... kelimeler hep böyle. ben çok akılda kalıcı olduklarını düşünüyorum.
sedece artikel diye bir şeyi var kelimlerin dişi, erkek olması o biraz zorlar
başka da bir zorluğu yok bence.
evet onu biliyorum dişiler için farklı erkekler için farklı şeyler kullanılıyo
ben japonca öğreniyorum oda birsey mi? (: öğrenirsin azim göster :)
Kesinlikle zor değil. İnternette "italyan. com" diye bir site var. Size başarılar dilerim.
Cevap
1Cevap
Mi chiamo Rüzgar
Salve :) Mi Chiamo Can :) Come Sai :)
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar